خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر ستاد توسعه زیست‌ فناوری معاونت علمی ، گفت: ستاد با اجرای مدل سرمایه گذاری جسورانه از شرکت ‌های دانش ‌بنیان فعال در حوزه زیست‌ فناوری حمایت می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شرکت دانش بنیان زیست تخمیر، با اشاره به حمایت ستاد از شرکت های دانش بنیان، بیان کرد: ستاد به کمک مدل سرمایه گذاری جسورانه از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند. در واقع این مدل، نوعی تأمین سرمایه برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی است که مستعد جهش و رشد ارزش هستند. البته این مدل حمایتی ریسک فراوانی دارد.
وی افزود: توسعه سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، موتور محرک و محور اصلی رشد محصولات جدید در عرصه زیست فناوری است.
 قانعی در ادامه تصریح کرد: این شرکت‌ها در مراحل ابتدایی رشد و تکامل اقتصادی خود، مورد توجه سرمایه‌گذاران هستند. این سرمایه گذاران با ارزیابی دقیق، شکاف سرمایه و کمبود نقدینگی شرکت‌های کارآفرین را جبران می‌کنند.
 دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، در ادامه بیان کرد: ما به عنوان سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر عمل می کنیم. ستاد با مدیریت فعالانه و برنامه‌ریزی درست، در ایجاد ارزش افزوده این شرکت‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی معتقد است که به کمک این روش سرمایه گذاری، شرکت های نوپا با خیالی آسوده تر و خلاقانه تر می توانند فعالیت مورد نظر خود را انجام دهند و به توسعه و پیشرفت برسند.
قانعی همچنین تصریح کرد: ستاد، توسعه موضوعات حوزه زیست فناوری را حمایت می کند. اما صنعتی شدن این موضوعات، بر عهده نهادهایی است که وام ها و تسهیلاتی را برای توسعه صنعتی اختصاص می دهند.
شرکت زیست تخمیر به عنوان یکی از نخستین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تولید فرآورده‌های دارویی به شمار می رود. این شرکت، دانش بنیان و خودکفا است و کمترین نیاز به واردات را دارد. زیست تخمیر در چند سال اخیر شرایط تولید خود را ارتقا داده و تجهیزات تولیدی در بخش ساشه و قرص و کپسول را به‌روز کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید