خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اولین هنرستان کارآفرین در استان زنجان فعالیت خود را شروع کرد.


به گزارش کارآفرین ناب، محمود شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر اساس راهبردها و سیاست‌ها برای افزایش اثربخشی نظام جدید آموزش‌های فنی ‌و‌ حرفه‌ای و کاردانش، توسعه کارآفرینی، ترویج فرهنگ کار و ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای و اقتصادی هنرجویان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: مطابق برنامه‌های مصوب ابلاغی وزیر آموزش و پرورش در بخش کیفیت‌ بخشی به آموزش‌های فنی ‌و ‌حرفه‌ای، 50 باب هنرستان کارآفرین در استان‌های کشور هدف‌گذاری شد که با توجه به اعلام آمادگی استان‌ها در حال حاضر 26 هنرستان از یازده استان در این طرح انتخاب شده‌اند و از استان زنجان نیز، هنرستان رضوان ناحیه 2 زنجان به عنوان هنرستان پایلوت کارآفرین زنجان انتخاب شده است.

وی افزود: این رویداد با هدف توسعه، تقویت و ترویج فرهنگ کارآفرینی و خلق ارزش‌های کسب و کار و با رویکرد تربیت هنرجویان کارآفرین در هنرستان‌ها انجام می‌شود و در این برنامه هنرجویان علاوه‌ بر کسب شایستگی در دروس تخصصی با بهره‌گیری از همه منابع هنرستان اعم از نیروی انسانی و تجهیزات و نیز ضمن آشنایی با فرهنگ کارآفرینی، باکسب مهارت‌های مختلف مانند کار تیمی، حل خلاقانه مسئله، بازاریابی و فروش، مهارت‌های مذاکره، مدیریت و تصمیم‌گیری در شرایط بحران وزمینه‌های کارآفرینی، کمک به شکوفایی اقتصاد و خلق ثروت در جامعه را فرا می‌گیرند.

شهبازی تصریح کرد: برای تبیین موضوع چندین نشست تخصصی با حضور کارشناسان اداره‌کل، مسئولان پارک علم و فناوری و کانون کارآفرینان استان در محل هنرستان برگزار شد و در این راستا کارگاه‌های مختلف آموزشی نیز با شرکت هنرجویان و هنرآموزان تشکیل شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید