خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین مدرسه کسب وکار مازندران با محوریت بسیج در ستاد فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان آمل تاسيس شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده سپاه کربلا مازندران هدف فعالیت این مدرسه را یادگیری مهارت های کارآفرینی، ایده‌ پردازی، کار تیمی، استفاده از تجربه افراد موفق حوزه کسب و کار و بکارگیری این دانش در ایجاد شغل های کوچک اعلام کرد.
سردارمحمدحسین بابایی با بیان اینکه توانمندسازی جامعه محلی با بسترسازی و بسیج اجتماعی یکی از پایه‌ های توسعه پایدار بشمار می‌رود گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی یک نسخه جدید نبوده و در حال حاضر بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه آن را اجرا می کنند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه کسب و کارهای تولید محور و کارآفرینی در کنار دولت برای عبور از این بحران تاکید کرد و افزود: ساخت نخستین مدرسه کسب و کار با محوریت بسیج در شهرستان آمل می تواند به عنوان یک الگو در این استان تعمیم داده شود.
سردار بابایی با اشاره به اینکه سپاه پنج سال گذشته برای بیش از 20 هزارنفر با سرمایه های بسیار کم در مازندران اشتغالزایی ایجاد کرده به ساخت بیش از 140 سالن ورزشی صالحین با همکاری سپاه کربلا مازندران چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: حوزه های مقاومت بسیج می تواند محلی برای برگزاری مدرسه های کسب و کار با هدف تحت پوشش پوشش قرار دادن افراد عضو بسیجی و عموم مردم باشد.
فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: در گام نخست برای ایجاد اشتغال های کوچک وکارآفرینی نیاز به معطل ماندن تسهیلات نبوده زیرا با همکاری استادان و کارآفرینان نمونه در انتقال دانش های کارآفرینی، می توان انگیزه خودکفایی و استقلال را برای یک جوان ایجاد کرد.
در این دوره بیش از 30 نفر (رده های مختلف بسیج و نیز فارغ التحصیلان دانشگاهی) در دوره های حضوری کارآفرینان موفق مازندرانی شرکت کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید