خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 500 طرح اشتغال‌زایی را تا پایان سال 98 در شهرستان های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان راه‌اندازی می‌کند.

بنا به گزارش معاونت توسعه کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکت به ایرنا، در پی سفر سال گذشته محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شهرستان گرمسار، مقرر شد که بنیاد برکت وابسته به این ستاد با اولویت مناطق روستایی از طریق الگوهای مشارکتی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور، تسهیلات‌محور و بنگاه‌محور خود تا سقف 300 میلیارد ریال در این مناطق سرمایه‌گذاری و مشارکت کند.
بر اساس این گزارش، پیرو این تصمیم، سفرهایی به شهرهای گرمسار و آرادان انجام و فرصت‌ها و مزیت‌های هر منطقه در هر سه الگوی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور، تسهیلات‌محور و بنگاه‌محور ارزیابی شد.
طیق برنامه ریزی، قرار است به مدت دو سال و تا پایان سال 98، در قالب طرح اجتماع‌محور سحاب یا سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت، بیش از 500 طرح اشتغال‌زایی در گرمسار و آرادان راه‌اندازی شود.
برای سال 97، ایجاد 250 طرح اشتغال‌زایی در شهرهای گرمسار و آرادان در دستور کار است که پس از انتخاب مجری و تسهیل‌گران، ارایه آموزش‌های لازم و ثبت‌نام متقاضیان و اهلیت‌سنجی‌، تا به امروز 50 طرح در زمینه مشاغل خرد و خانگی از جمله پرورش دام سبک، زنبورداری، پرورش قارچ و قالی‌بافی، راه‌اندازی شده و 200 طرح دیگر در شرف راه‌اندازی است.
پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، همه 250 طرح اشتغال‌زایی محقق شود و برای سال 98 هم ایجاد و راه‌اندازی 250 طرح اشتغال‌زایی در قالب الگوی اجتماع‌محور سحاب پیش‌بینی شده است.
در طرح اجتماع‌محور سحاب یا سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت، متقاضیان پس از کسب شرایط لازم، از سوی بنیاد برکت برای دریافت وام تا سقف 300 میلیون ریال بدون بهره و با کارمزد چهار درصد به بانک عامل معرفی می‌شوند و به منظور ایجاد اشتغال و آموزش مورد حمایت و پشتیبانی این بنیاد قرار می‌گیرند.
بنیاد برکت در حال بررسی طرح ها و فرصت‌های ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در قالب الگوهای تسهیلات‌محور و بنگاه‌محور در گرمسار و آرادان است تا پس از نهایی شدن بررسی‌ها، عملیات اجرای‌ آن‌ها را آغاز کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید