خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: این استان نخستین استانی است که موفق به برگزاری تور‌های صنعتی زنان کارآفرین شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لیلا آژیر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: کارگروه تعاون و توسعه اشتغال با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی در استان تشکیل شده و براساس تشکیل این کارگروه و جلسات متعددی که در استان تشکیل شده است تور‌های صنعتی ویژه بانوان کارآفرین برگزار شد.

وی افزود: کردستان نخستین استانی است که موفق به برگزاری این تور‌ها شده و براساس آن زنان کارآفرین با اعزام به شهر‌های صنعتی و شهرک‌های صنعتی سایر استان‌ها تجارب لازم را برای پیشرفت خود کسب خواهند کرد.

وی همچنین از فعال کردن پارک بانوان سنندج در نیمه اول سال ۹۸ خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعال کردن این پارک در استان انجام شده است.

وی  در پایان با بیان اینکه همایش تقدیر از مادران نمونه استان کردستان با کمک بنیاد بین‌المللی مادر برگزار می‌شود،گفت: براساس شاخص‌های این بنیاد ۱۰ مادر نمونه استانی معرفی و انتخاب شده‌اند تا مورد تقدیر و تکریم قرار بگیرند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید