خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز تولید نشاسته کشور پس از ۱۰سال تعطیلی به روز‌های خوش رسید.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پس از گذشت ۱۰سال با پیگیری‌های انجام گرفته صاحب کارخانه؛ این واحد بزرگ دوباره به چرخه تولید بازگشت.
واحد صنایع تبدیلی الوند بهار که سال۸۰ کار خود را آغاز کرده بود پس از کسب عنوان‌های ملی در عرصه صنعت و تولید به علت مشکلات مالی تعطیل شد و حمایت نکردن دستگاه‌های مربوطه سبب شد تا قفل بزرگی بر درب این واحد تولیدی زده و تعطیل شود.
کارآفرین این کارخانه گفت : این واحد که حالا یک سال است فعالیت تولیدی خود را دوباره آغاز و ۱۰۰کارگر را مشغول به کار کرده است، به مرور با تکمیل خطوط تولید شمار کارگران را به ۴۰۰نفر افزایش خواهد داد.
آقای دادگر با اشاره به اینکه در سال‌های ۸۳و۸۴ گشایش اعتبار شده و در اولین مرحله ماشین‌آلات وارد مجموعه شد تصریح کرد: عملکرد این واحد تولیدی به شکلی است که می‌تواند سالانه ۳۰۰هزار تن سیب‌زمینی مصرف کرده و ۵۰هزار خانواده کشاورز را بیمه و محصول آنها را تضمینی بخرد.
وی گفت: با توجه به اینکه سالانه بیش از ۲۲۰۰تن ضایعات سیب زمینی روی دستان کشاورزان استان همدان می‌ماند؛ این کارخانه با خرید سیب زمینی از کشاورزان توانست نگرانی آنها را از سیب‌های روی دستشان برطرف کند.
رئیس هیات مدیره صنایع تبدیلی الوند با اشاره به فعالیت این واحد تولیدی در حوزه محصولات سیب‌زمینی، گندم و ذرت گفت: کاربرد اصلی پودر نشاسته‌های تولیدی که به پرژلاتینه تبدیل می‌شود در صنایع نفتی کشور است که از این ماده به عنوان چسبی برای حفاظت از دیواره‌های نفتی استفاده می‌کنند.
پاسره مدیرعامل کارخانه گفت: از این ماده بیش از ۴۰۰هزار تن در پالایشگاه‌های نفتی کشور استفاده می‌شود و به ازای هر چاه حفر شده بین ۲تا۵ هزار تن پرژلاتینه نیاز است که بخش عمده‌ای از این ماده در استان همدان تولید می‌شود.
این کارخانه با تولید سالانه بیش از ۱۰۰هزار تن پودر نشاسته توانسته صادرات موفقی را به کشور‌های ارمنستان؛ ترکیه؛ آذربایجان؛ عراق؛ افغانستان و چند کشور خلیج فارس داشته باشد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید