خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین سمینار با موضوع آشنایی صاحبان کسب و کار با رهبری در سالن همایش‌های این مرکز در تاریخ ۱۰ بهمن ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌گردد.


به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدرسه عالی کسب و کار ماهان، نظر به استقبال گسترده از سمینار"آشنایی با دوره رهبری حرفه‌ای " مدرسه عالی کسب و کار ماهان در مورخ ۲۶ دی ماه و با توجه به درخواست مکرر مبنی بر برگزاری مجدد سمینار یاد شده؛ بدین وسیله به استحضار می‌رساند دومین سمینار با موضوع آشنایی صاحبان کسب و کار با رهبری در سالن همایش‌های این مرکز در تاریخ ۱۰ بهمن ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌گردد.

این دوره ویژه مدیران عالی و صاحبان کسب و کار و کارآفرینان صنایع مختلف کشور می‌باشد که مفاهیم فنی رهبری حرفه‌ای توسط اساتید برجسته این مرکز تشریح می‌گردد.

در دوره قبل تعدادی بسیار از مدیران محترم به دبیرخانه این سمینار رزومه کاری ارسال کرده بودند که پس از بررسی‌های نهایی و انجام مصاحبه حرفه‌ای، تعدادی از آن عزیزان برای شرکت در دوره پذیرفته شده‌اند.

وقت است عاملان تغییر، خود به "تغییر" بیاندیشند.

ماهان اولین مدرسه رهبری کسب و کار در ایران

دومین دوره‌ی حرفه‌ای LEADERSHIP

ویژه صاحبان کسب و کار

علاقه‌مندان برای رزرو همایش می‌توانند عدد ۳۰ را به شماره ۰۲۱۸۸۴۰۱۳۱۳ ارسال و یا از طریق mahanBS@ اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

* انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «ماهنامه کارآفرین ناب» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید