خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کانون کارآفرینی استان فارس با اشاره به راه‌اندازی نخستین کافه کارآفرینی کشور در این استان از طراحی یک اپلیکیشن برای دسترسی عموم کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به امکانات این کافه در راستای ایجاد اشتغال‌زایی شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا ظهیرامامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کافه آفرینی استان فارس که در هتل بزرگ شیراز راه‌اندازی شده و فرصت مناسب برای گردهمایی نخبگان، صاحبان ایده، استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران است که در کنار هم موضوه کار و کارآفرینی را دنبال کنند.

وی بیان کرد: معتقدیم باید در یک فضای جذاب با دیگر کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مسئولان، دانشجویان و استارتاپ‌ها ایده‌ها را به سمت عملیاتی و تجاری‌سازی شدن پیش ببریم.

رئیس کانون کارآفرینی فارس خاطرنشان کرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر هیئت امنا و روسای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه شیراز، پارک علمی فناوری و مسکن و شهرسازی دیگر اعضا حقوقی کانون بوده و نظارت بر فعالیت‌های کانون کارآفرینی را بر عهده دارند.

ظهیرامامی گفت: ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری کارآفرینان در تصمیم‌های استانی از طریق شناسایی کارآفرینان و نیز دیتا بانک و معرفی به جشنواره برتر، صدور کارت، توسعه کارآفرینی در حوزه‌های مختلف به ویژه برای مقابله با خشکسالی و کمبود آب به عنوان زیربنای توسعه پایدار اقتصادی از دیگر رویکردهای کانون است.

رئیس کانون کارآفرینی استان فارس با بیان اینکه در کافه کارآفرینی مورد حمایت معنوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر 11 کارگروه تخصصی در حوزه‌های مختلف کارآفرینی در استان فعال است که در بخش‌هایی از جمله صنعت، معدن، صنایع دستی، گردشگری، بوم‌گردی و سرمایه‌گذاری فعال هستند.

امامی خاطرنشان کرد: این کارگروه‌ها  اقدام به شناسایی موانع کسب و کار در هر یک از این حوزه‌ها کرده و در نهایت، حذف یا اصلاح این موانع به تصویب کارگروه اشتغال استان فارس می‌رسد.

وی در مورد زمان‌بندی فعالیت کافه‌کار آفرینی تصریح کرد: هر هفته متعلق به یک کارگروه تخصصی است و جلسات رسمی با حضور مسئولان عالی رتبه استان و کشور برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید