خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از برگزاری ۳۲ محور ویژه دهه فجر خبر داد که به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در هر محور ۴۰ برنامه گنجانده شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سیدحسین حسینی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم تلاش شده که برنامه‌ها با این امر تناسب داشته باشد به همین دلیل 32 محور و در هر محور 40 برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شعار محوری امسال دهه فجر «افتخار به گذشته و امید به آینده» برخی از برنامه‌ها را برشمرد و گفت: برخی از این برنامه‌ها شامل چهل زنگ طنین انقلاب در مدارس،  چهل خدمت بسیج سازندگی از جمله شروع به ساخت زمین ورزشی در گویم وقصر قمشه، توزیع 1040 بسته حمایتی به اقشار کم درآمد، برگزاری چهل کارگاه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی می‌شود.

 فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز افزود: تقدیر از چهل نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری چهل نشست بصیرتی، برگزاری چهل نمایش اقتدار گشت محله محور بسیج، برپایی چهل برنامه گرامیداشت شهداء و برپایی مسابقات فوتسال بسیج از دیگر برنامه‌های این ایام است.

حسینی تصریح کرد: رزمایش رسانه‌ای با تبیین دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف، برپایی چهل جشن انقلاب در محله و شهرک‌ها، تجلیل از چهل کاسب نمونه، چهل مانور نسیم محبت،حمایت از چهل دانش‌آموز محروم، پرده‌خوانی از دستآوردها و رویش‌های انقلاب در مدارس و پخش چهل مستند و فیلم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

وی با نوید اینکه طلیعه دهه پنجم انقلاب سرآغاز خود باوری و اتکای به توانمندی‌های داخلی برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: گستره تفکرات انقلاب اسلامی اقتدار و نفوذ منطقه‌ای را به همراه داشته تا جایی که امروز توطئه‌های استکبار در منطقه به جایی نمی‌رسد.

 فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی عنوان کرد: اگر هوشمندانه و مدبرانه با کار جهادی و انقلابی به پیش برویم بسیاری از مشکلات داخلی پیش‌روی مردم نیز برداشته می‌‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید