خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سپاه عاشورا و کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از سال آینده همکاری‎هایی در زمینه اشتغال‎زایی و کارآفرینی با یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد کلامی درباره طرح‌های کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با حضور نیروهای جهادی، منازلی در دور افتاده‎ترین نقاط استان آذربایجان شرقی احداث می‎کنیم.

وی افزود: اگر برای این طرح‎ها از نیروهای عادی استفاده کنیم، باید برای هر خانه مبلغی بیش از 100 میلیون تومان در نظر بگیریم. در این زمینه سپاه عاشورا، سردار خرم و بسیج سازندگی در بحث محرومیت‌‎زدایی، فعالیت زیادی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: 400 مسکن برای بهمن ماه افتتاح شده و 600 طرح اشتغال‎زایی نیز در دهه فجر به بهره‌‎برداری خواهد رسید و سایر طرح‎ها نیز تا 14 اسفندماه به بهره برداری می‎رسد.

کلامی ادامه داد: 80 درصد خانه‎هایی که قرار بود به همراهی سپاه عاشورا احداث کنیم، به صاحبان آنها تحویل داده شده و 20 درصد آن هم در مراحل پایانی خود قرار دارد. تصمیم گرفته‎ایم تا دو نهاد انقلابی سپاه پاسداران و کمیته امداد در سال آینده در دو بحث اشتغال و کارآفرینی با یکدیگر همکاری‎هایی داشته باشند تا زمینه‎ دیگری برای خدمت برای مردم فراهم شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید