خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: مرکز کسب و کار و کارآفرینی ارومیه به عنوان چهارمین مرکز ارائه آموزش‌های نرم کشور برای اعضای اتاق اصناف، اتاق صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های تعاونی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، محسن مددی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این دهه مرکز کسب و کار و کارآفرینی ارومیه به عنوان چهارمین مرکز ارائه آموزش‌های نرم کشور برای اعضای اتاق اصناف، اتاق صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های تعاونی افتتاح می‌شود که در نظر است این مرکز در صورت قبول مسؤولان مربوطه به صورت بین‌المللی فعالیت کند.

وی با بیان اینکه پلدشت فاقد مرکز آموزشی بود و با تهیه یک ساختمان استیجاری و آماده و بازسازی آن یک مرکز در این شهرستان ساخته شده که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، افزود: همچنین واحد برادران آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پیرانشهر نیز در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یک اقامتگاه بومگردی در جاده تکاب به تخت سلیمان واقع در بخش احمدآباد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: امید است با بهره‌برداری از این اقامتگاه و اجاره دادن به بخش خصوصی بتوان در این راستا برای ارائه آموزش‌های بیشتر در تکاب تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش و اشتغال زنان سرپرست خانوار روستایی در ارومیه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: همچنین با شرکت گاز تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده تا آموزش کلیه پیمانکاران فعال در راستای نصب کنتور، لوله‌کشی و ارائه انشعاب گاز با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با راه‌اندازی یک کارگاه، آموزش‌های لازم در ارتباط با ایمنی کار را فرا بگیرند و در آینده نزدیک این کارگاه، آموزش پیمانکاران استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی را نیز تحت پوش قرار خواهد داد.

مددی با اشاره به افتتاح چندین مرکز ASD در سطح استان عنوان کرد: در دهه فجر همچنین از ۴۰ خانواده شهید و پیشکسوت فنی‌و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی دیدار و تجلیل صورت خواهد گرفت و بروشور‌هایی برای به نمایش گذاشتن در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در ۱۷ بهمن ماه تهیه و چاپ شده است.

گفتنی است، ۲۲ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید