خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین دوره آموزشی جهادگران کارآفرین با موضوعاتی در خصوص بازاریابی، شناخت موانع کسب‌ و کار و ارزیابی اقتصادی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، چهارمین دوره آموزشی جهادگران کارآفرین با موضوعاتی در خصوص بازاریابی، شناخت موانع کسب‌ و کار و ارزیابی اقتصادی در بندرعباس برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان و بسیج سازندگی برگزار شد، ۲۰۰ جهادگر از دو استان هرمزگان و بوشهر حضور داشتند.

جهادگران کارآفرین در این دوره آموزشی با موضوعاتی از جمله موانع فضای کسب‌وکار در ایران و راه‌کار عبور از آن، مبانی و تکنیک‌های کارآفرینی، ارزیابی اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی بنگاه و مانیتورینگ و بازاریابی آشنا شدند.

در این دوره آموزشی اساتید برجسته کشوری موضوعات تخصصی را به جهادگران بسیجی آموزش دادند.

پس از برگزاری این دوره، آزمون برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان برای همکاری با کمیته امداد در کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای محرومان و نیازمندان فراخوان خواهند شد.

اعطای گواهینامه پایان دوره و افزایش قدرت تحلیل بازار و ارزیابی اقتصادی و شناخت فضای کسب‌وکار از دیگر مزیت‌های برگزاری این دوره آموزشی برای ۲۰۰ جهادگر بسیجی استان‌های هرمزگان و بوشهر خواهد بود.

این دوره آموزشی سه‌روزه پس از برگزاری در استان‌های البرز، مازندران و خراسان جنوبی، در هرمزگان برگزار شد و قرار است تا پایان سال نیز در دو منطقه دیگر کشور نیز برگزار شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید