خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین کافه کارآفرینی استان یزد در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در یزد افتتاح شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، میرهادی قره سید رومیانی در آئین افتتاح اولین کافه کارآفرینی در یزد، اظهار داشت: در این نوع کافه‌ها به دنبال یک فضای بسیار صمیمی و ساده هستیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کافه کارآفرینی به عنوان اتاق فکری کاملا قوی برای دولت است افزود: با همدلی و توجهی که در بین مردم یزد دیده‌ام، شما می‌توانید الگویی برای سایر استان‌ها باشید و جایگاه خود را در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی تثبیت کنید.

وی با تاکید بر اینکه اگر این فکرهای خلاق همیشه همراه با تصمیمات دولتی باشد، شاهد نتایج بسیار موفقی در کشور خواهیم بود خاطرنشان کرد: افراد علاقمند به این حوزه باید علم را از دانشگاه و تجربه را از دوستان کارآفرین کسب کنند و آنگاه با یک مدیریت درست، زمینه ایجاد ایده و فکرهای خلاق و نوآور فراهم می‌شود.  

قره سید رومیانی با تاکید بر ضرورت توجه به کارآفرینان و تقویت فعالیت‌های تولیدی و کارآفرینی خاطرنشان کرد: این موضوع باید با حمایت ویژه همه مسئلوان انجام شود.

گفتنی است، نخستین کافه کارآفرینی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها، مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارآفرینان و نخبگان استان یزد افتتاح شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید