خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید 10 هزار و 866 فقره تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط در این استان پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا ، محمدحسن شاهنده روز دوشنبه در آیین بهره ‌برداری از طرح ‌های صندوق کارآفرینی امید در شهرستان نیر اظهار داشت: در این مدت هزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به تسهیلات پرداختی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع صندوق مشترک توسعه ملی گفت: اعتبار ابلاغی استان در سال جاری 280 میلیارد ریال بود که از محل طرح ‌های معرفی شده از کارگروه اشتغال مبلغ 244 میلیارد ریال ، از محل طرح‌ های تصویب و در حال اخذ ضمانت 24 میلیارد ریال و طرح‌ های پرداخت شده 170 میلیارد ریال بوده که درصد پرداختی نسبت به تعداد معرفی 84 درصد و نسبت به مبلغ مصوب شده 71 درصد می ‌باشد.
وی به عملکرد تسهیلات پرداختی بخش‌ های اقتصادی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال در مجموع 197 میلیارد ریال در بخش های کشاورزی ، صنعت ، خدمات و تسهیلات ضروری و معیشت پرداخت شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ های استان با رعایت توازن پرداخت تسهیلات عمل می شود، گفت: در این استان برای بیش از 498 طرح اشتغال روستایی و طرح اشتغال منابع داخلی بیش از 184 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید