خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یک مرکز نوآوری و کارآفرینی اجتماعی از سوی کمیته امداد برای حمایت از اشتغال کارآفرینان و حل مشکل بیکاری افراد جویای کار خانواده های تحت پوشش این نهاد ایجاد می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، حجت الله عبدالملکی در آیین اختتامیه نخستین رویداد ملی ایده های نوآورانه و استارتاپ های اجتماعی در محل وزارت کشور افزود: این مرکز با دو هدف ایجاد می‌شود. یکی از اهداف آن پشتیبانی از استارتاپ ها و نوآوری های خلاق برای خانواده‌های کمیته امداد است و دیگری اینکه از ایده‌های نوآورانه که می تواند به حل مشکلات جامعه هدف کمیته امداد کمک کند نیز حمایت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در کمیته امداد ما مشتری نگاه های نوآورانه برای حل مشکلات خانواده تحت پوشش هستیم چون یکی از مشکلات جدی مسئله بیکاری محرومان است.
عبدالملکی ادامه داد: در کمیته امداد متولی امر اشتغال برای بیکاران در مناطق محروم هستیم به همین منظور امروز 40 شرکت خلاق و نوآور در کمیته امداد نمایشگاهی برپا کردند تا بتوانیم فرصت های اشتغال را برای مددجویان کمیته امداد فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: در کمیته امداد مشتری نگاه های نوآورانه برای حل مشکلات هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکل بیکاری محرومان را حل کنیم.
در نخستین رویداد ملی ایده های نوآورانه و استارتاپ های اجتماعی در مجموع 10 ایده برتر از 750 ایده ارسالی به دبیرخانه این رویداد به عنوان برتر انتخاب شدند که 14 درصد ایده های ارسالی در حوزه اجتماعی از اساتید دانشگاه بود و بقیه از دیگر دانشجویان پژوهشگران و دانشمندان بوده است همچنین دو درصد از ایده‌ها از ایرانیان خارج از کشور به دبیر خانه ارسال شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید