1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهره‌برداری از پنج پروژه عمران روستایی به ارزش 15 میلیارد ریال، اشتغال‌زایی برای 10 نفر با افتتاح سه طرح کارآفرینی، بهره‌برداری از مزرعه پرورش بوقلمون و برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی ازجمله طرح‌ها و برنامه‌هایی بودند که در راستای جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا به اجرا درآمدند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا در جریان افتتاح هم‌زمان پنج پروژه عمران روستایی در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جهت بهره‌برداری از این تعداد پروژه حدود 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

عباس آسایش به‌سازی و آسفالت راه روستای توریستی چملر به طول سه‌هزار و 200 متر، به‌سازی و آسفالت راه روستایی توریستی گیلده، پل خان‌حیاطی، احداث دیوار گیلده به طول 35 متر و پروژه احداث دیوار حائل و لوله‌گذاری روستای مشند به طول 35 و نیم متر را ازجمله طرح‌های افتتاح‌شده دانست.

بهره‌برداری از مزرعه پرورش بوقلمون در آستارا باهدف اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جریان افتتاح مزرعه پرورش بوقلمون پشت باغ پرندگان این شهرستان بهره‌برداری از طرح فوق را در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: جهت ایجاد مزرعه پرورش بوقلمون 60 میلیون تومان هزینه شده که 20 میلیون تومان آن در قالب تسهیلات پرداخت‌شده است.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان مساحت مزرعه پرورش بوقلمون را حدود سه‌هزار مترمربع از توان‌بخش خصوصی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دانست و تصریح کرد: مزرعه فوق 400 عدد بوقلمون نر و ماده دارد که بوقلمون‌های نر پس از 10 کیلو شدن به قیمت هر کیلو 30 هزار تومان قابل‌عرضه در بازار هستند.


اشتغال‌زایی برای 10 با افتتاح 3 طرح کارآفرینی در آستارا
رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا نیز در جریان افتتاح هم‌زمان سه طرح کارآفرینی در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جهت بهره‌برداری از این تعداد پروژه چهار میلیارد و 840 میلیون ریال هزینه شده و برای حدود 10 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

سید بابک نوری اماکن اقامتی‌تفریحی، آموزشگاه متوسطه دخترانه و پرواربندی 150 رأس انواع بره را ازجمله پروژه‌های افتتاح‌شده دانست و تصریح کرد: چهار میلیارد و 400 میلیون از اعتبار هزینه شده از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت‌شده و 440 میلیون ریال نیز آورده شخصی سرمایه‌گذار است.


تولید نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستاها
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا نیز در جریان برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در سالن ورزشی روستای کانرود از توابع بخش لوندویل این شهرستان اظهار کرد: در این جشنواره که با همکاری سازمان مردم‌نهاد بانوان خلاق برگزار شد حدود 200 دانش‌آموز به همراه والدین خود شرکت کرده بودند.

وحید خاصی‌پور برگزاری جشنواره بازی‌های بومی‌محلی در روستاهای شهرستان آستارا را باعث تولید نشاط اجتماعی در بین ساکنین روستا دانست و تصریح کرد: طناب‌کشی، کمربندبازی، وسطی و هفت‌سنگ ازجمله بازی‌های بود که در قالب جشنواره مذکور به اجرا درآمدند.

گفتنی است، 17 پروژه تقویت و بهینه‌سازی شبکه برق، پنج پروژه خدمات شهری، ساختمان تأسیسات بی‌بی‌یانلو ازجمله پروژه‌هایی هستند که در طول ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر