خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با اشاره به راه‌اندازی کافه کارآفرینی این دانشگاه اظهار امیدواری کرد که این کافه به عنوان حلقه وصل بین دانشجویان، صنایع و مدیران استانی باشد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، حمیدرضا نجفی، در مراسم افتتاح کافه کارآفرینی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح کافه کارآفرینی. در راستای ایجاد امید و نشاط در دل دانشجویان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم تا تابستان آینده، مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه را تا دو هزار متر مربع گسترش دهیم، افزود: امیدواریم این مرکز حلقه وصل بین دانشجویان، صنایع و مدیران استانی باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند بیان کرد: لازم است مسئولان نیز در راستای رسیدن به اهداف دانشگاه کارآفرین به دانشگاه بیرجند کمک کنند.

ناصر ولی پور مطلق، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند نیز در این مراسم گفت: مهم‌ترین نکته برای ایجاد یک دانشگاه کارآفرین، فرهنگ‌سازی است و این موضوع تنها با ایجاد انگیزه و رغبت در افراد ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در کافه کارآفرینی، دانشجویان در فضایی صمیمی به ایده پردازی می‌اندیشند و در راستای ارتباط با صنعت حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در کافه کارآفرینی سعی می‌کنیم افراد را از پیله تنهایی و صرفاً درس خواندن بیرون آوریم و در خلال برنامه‌های آن، خلأ فرهنگی ایجاد شده را پر کنیم و افراد را به سمت کارآفرینی سوق دهیم.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند یادآور شد: پیش بینی می‌کنیم که مشابه این مرکز در خوابگاه‌ها و سایر پردیس‌های دانشگاه نیز ایجاد شود تا چنین فضایی برای تمامی دانشجویان فراهم شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید