خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر 34 طرح کارآفرینی در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش کارآفرین ناب، علیرضا آخوندزاده در گفت و گو با ایرنا در بوکان افزود: برای اجرای این طرح ها 25 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت و برای 100 نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شده است.
وی ادامه داد: این طرح ها در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، صنایع دستی و گردشگری مصوب شده است.
آخوندزاده در خصوص اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان اظهار داشت: طی سال جاری 30 درصد مازاد بر اعتبارات قبلی در آذربایجان غربی افزایش اعتبار وجود داشته است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در خصوص اعتبارات بوکان نیز گفت: سهم این شهرستان از لحاظ توزیع اعتبارات 30 میلیارد ریال بوده که همه این اعتبارات تاکنون جذب و برای 100 نفر نیز زمینه اشتغال فراهم شده است.
وی با بیان اینکه بوکان ظرفیت جذب تسهیلات بیشتری را نیز دارد، اضافه کرد: با اجرای طرح های اشتغال زایی در روستاها شاهد کاهش حاشیه نشینی در مناطق شهری خواهیم بود.
گفتنی است، ماموریت صندوق کار آفرین امید تجهیز سپرده های خُرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب و کارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای IT محور است.
در ایام دهه فجر امسال در شهرستان بوکان 10 طرح تولیدی و صنعتی با تسهیلات صندوق کارآفرین امید به بهره برداری رسید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید