خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هم‌ نشینی نزدیک با آدم ‌هایی که حتی موقع استراحت و غذا خوردن « عذاب وجدان کار نکردن دارند » به آسانی چیزهایی که در رسانه ‌ها می ‌بینید، نیست، آنها فقط سکانس پایانی دستاوردهای کارآفرین ‌ها را نمایش می‌ دهند. مثل وقتی که پنج دقیقه آخر فیلمی را ببینید و برسید به تیتراژ پایانی.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل ایسنا، بنابر اعلام آموزش مجازی پارس، حتی اگر داستان را از قبل بدانید، نمی‌توانید مثل کسی که از ابتدا حضور دارد از دیدن آن لذت ببرید. هر چند لذت واقعی‌تر فیلم را کارگردانی می‌برد که از ترکیب تجربه، دغدغه و تلاش اثری ارزشمند و مجذوب خلق می‌کند. تجربه مشاهده یک اثر هنری در کنار خالق آن لذتی است که برای همه قابل دستیابی نیست، هم لذت است، هم کسب دانش و اگر به جای کارگردان یک کارآفرین نشسته باشد با رشدِ صنعت و رونق تجارت نیز همراه خواهد شد.

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور» با همکاری مراکز متعدد علمی و پژوهشی و همچنین حضور رسانه‌های برتر ملی و کشوری در روز نهم اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود. این هم‌اندیشی ملی مصادف است با جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی. به همین مناسبت علاوه بر حضور ۱۰ ها چهره موفق مدیریت و کارآفرینی از ۴۰ فرهیخته علمی و موفق کارآفرینی کشور که مطابق با مدل کارآفرینی و جهادی اجلاس و به صورت رایگان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، در این رویداد تقدیر به عمل خواهد آمد. محقق کردن اهداف مدیریت جهادی، طبق رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، هدف غایی برگزارکنندگان این رویداد است. رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت در این مورد فرمودند:

«کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، موانع کوچک را بزرگ ندیدن، آرمان‌ها را فراموش نکردن، جهت را فراموش نکردن و شوق به کار، این کار جهادی است..»

حضور در «دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور» نه‌تنها یک صندلی در جمع ۱۰ ها کارآفرین موفق است، پیشنیه‌ای است برای افتخار و ارتقا جایگاه اجتماعی کارآفرینان کشور. مرور چهار دهه دستاوردهای مدیریتی و انتقال مستقیم تجربه از کارآفرینان موفق یکی از مهمترین اهدافی است که در این رویداد به آن پرداخته خواهد شد، کافیست یک قدم فراتر بروید و تماشای صرف را به حضور و تعامل تبدیل کنید. شناسایی و انتخاب کارآفرینان موفق کشوری نه تنها باعث الگوسازی، بلکه مسیر به اشتراک‌گذاری تجربیات واقعی را نیز تسهیل می‌کند. بیاید در کنار بهترین‌ها رمز و راز «شدن و انجام دادن» را بی‌واسطه از خود آنها بشنوید.

نسل جوان تحصیل‌کرده کشور در کنار مدیران با تجربه و کارآزموده صنایع مختلفی چون: خدمات، کشاورزی و غذا، بازرگانی، آموزش، فناوری اطلاعات، بهداشت و ایمنی، سلامت یک روز کامل حضور دارند تا بتواند ارزش‌های مدیریت جهادی را به آنها منتقل کنند. برگزارکنندگان و حامیان این رویداد در تلاشند با ایجاد فضای تعامل بین مدیران با تجربه، کارآفرینان موفق و مشتاقان به دانش مدیریت علاوه بر پوشش خبری و اطلاع‌رسانی مناسب، با تقدیم لوح تقدیر و گواهینامه‌ی حضور، زمینه استفاده از دستاوردها و مستندات این رویداد را برای شرکت کنندگان فراهم کنند.

شرکت در این اجلاس برای کلیه خانواده‌های ایثارگران و جانبازان، خانواده محترم شهدا و … رایگان می‌باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید