خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار میاندورود از پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان این شهرستان از طریق ثبت نام در سامانه کارا خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی غلامیان در مراسم کاشت نهال در پارک حیات وحش دشت ناز این شهرستان اظهار داشت: حفظ حیات وحش یک وظیفه همگانی بوده و علاوه بر حفظ زیبایی‌ های طبیعت در جذب گردشگر و توریسم نیز نقش مهمی دارد.

وی افزود: تلاش ما رفع دغدغه‌های زیست محیطی با نگاه درست و برنامه‌ریزی جامع در حوزه گردشگری است.

فرماندار میاندورود گفت: دشت ناز با مساحت 55 هکتار  و داشتن 35 راس گوزن زرد می‌تواند در زمینه گردشگری و جذب توریسم موفق باشد.

غلامیان بیان کرد: دهه فجر امسال 30 پروژه با اعتبار 16 میلیارد تومان در حوزه برق، محرومیت زدایی، ایجاد طرح های اشتغالزایی، افتتاح ساختمان دهیاری، افتتاح کارگاه بتنی، گل و گیاه، مرغداری گوشتی، شن ریزی بین مزارع، آبیاری قطره‌ای، خانه بهداشت ماکران و بزرگترین پروژه چهار مداره تلسکوبی فرودگاه با 10 میلیارد تومان اعتبار در سطح شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: جاده گهرباران با توجه به دسترسی به بندر امیرآباد و بحث گردشگری دریا از موقعیت خوبی برخوردار بوده و تلاش داریم با برگزاری نشست با نمایندگان و مدیران کل در این راستا  مشکلات این جاده برطرف شود.

فرماندار میاندورود افزود: در بحث تسهیلات فراگیر کارا مشاغل خانگی، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات در سطح شهرستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 5هکتار گلخانه دشت ناز، دامداری 5 هزار تنی گوشت و شیر مهدشت و 20 هکتار آب بندان  از مزایای شهرستان است گفت: در زمینه اشتغال‌زایی در مدت 4 ماه برای 30 نفر در واحدهای تولیدی اشتغال‌زایی شد که تا پایان سال آینده برای 100 نفر دیگر اشتغال‌زایی می شود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید