خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه با حضور صاحبنظران دانشگاهی و صاحبان صنایع خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رضا زنگنه با اعلام این خبر عنوان کرد: مهمترین ابزار کارآفرینی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استاد است و اگر استاد کارآفرین نباشد، تحقق آرمان این دانشگاه در توسعه کارآفرینی محقق نمی‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: هفته پژوهش امسال نمایشگاهی را از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه برگزار کردیم که مورد استقبال صاحبان صنایع قرار گرفت و اذعان کردند که این محصولات می‌توانند تجاری سازی شوند.

وی هدف از راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی را فرهنگسازی و آموزش عنوان کرد و گفت: باید مدل درستی از تجاری سازی داشته باشیم و برای تحقق این امر باید قطعات مختلف پازل شامل دانشگاه، محیط‌های کسب و کار و مراکز رشد و نوآوری به هم متصل شوند.

زنگنه افزود: در این کارگروه افراد متخصص و در عین حال توانمند در کسب و کار از جمله مدیرکل نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران و شخصیت‌های دانشگاهی مرتبط با صنعت حضور دارند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید