خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از گزینش‌های به‌عمل آمده ۱۰۰ هنرمند سوزن‌دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می‌کنند.


‌به گزارش کارآفرین ناب، حسین مسگرانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیتی بی‌نظیر در صنایع‌دستی، نقش و نگار و سوزن‌دوزی دارد و برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره مد و لباس فجر موجب معرفی، تجاری‌سازی، برندینگ، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای فاخردوزان می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌های عالی زیر نظر اساتید ملی و بین‌المللی در این جشنواره برگزار می‌شود و هنرمندان فاخردوز بلوچستان این فرصت را خواهند داشت تا ضمن مهارت آموزی فراگیر راه‌های تجاری‌سازی و برندینگ محصولات منحصر به فرد خود را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سوی دبیرخانه ملی این جشنواره گزینش‌های لازم برای شرکت هنرمندان به‌عمل می‌آید و طبق برنامه‌ریزی‌ها بعد از گزینش‌های به‌عمل آمده ۱۰۰ هنرمند سوزن‌دوز بلوچ فرصت این‌را پیدا خواهند کرد که در جشنواره مد و لباس فجر چابهار شرکت می‌کنند، در کارگاه‌ها حضور یابند و محصولات خود را به‌نمایش بگذارند.

مسگرانی خاطرنشان کرد: از تمام ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان هنرمندانی در این جشنواره شرکت خواهند کرد و با همتایان بین‌المللی خود مهارت‌ها و فنون خود را به اشتراک خواهند گذاشت و با راه‌های تجاری‌سازی و برندیگ آشنا خواهند شد.

گفتنی است، بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور صنعتگرانی از ۱۵ کشور، ۲۵ تا ۲۸ بهمن‌ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید