خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر همایش همسو از برگزاری یک رویداد استارتاپی طی هفته آینده در کرج خبر داد و گفت: این رویداد با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی برگزار خواهد شد.


به گزارش کارآفرین ناب، حمید توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی و کارآفرینی همسو در کرج، گفت: موضوع اصلی این همایش پرداختن به مسائل استارتاپی و کارآفرینی از جنبه‌های مختلف است، این همایش در روز پنجشنبه، دوم اسفند ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: در این رویداد کارآفرین‌های استارتاپی و غیراستارتاپی، سرمایه‌گذارها، مدیران مراکز رشد، مسئولین شهری و استانی، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به کارآفرینی حضور پیدا می‌کنند.

دبیر همایش همسو در ادامه خاطرنشان کرد: برگزار کننده‌های این همایش معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، جهاد دانشگاهی، استانداری، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی البرز و همچنین خانه استارتاپ کرج هستند.

توکلی گفت: همسو چهار سال است که با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و استارتاپی به صورت پیوسته فعالیت داشته است و همچنین در کنار این همایش نمایشگاهی هم خواهیم داشت که استارتاپ‌های موفقی از استان البرز و تهران در آن شرکت خواهند کرد.

وی در پایان افزود: شرکت در همایش همسو برای کلیه شهروندان آزاد و رایگان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید