خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان فارس از ارائه بسته‌های حمایتی هدفمند و مبتنی بر برنامه‌ریزی دقیق جهت تاثیرگذاری مثبت بر عملکرد کسب و کارهای حاضر خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، سید احمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت انجمن جوانان اظهار داشت: انجمن جوانان کارآفرین پس از راه‌اندازی رسمی و تعیین اعضای هیئت رئیسه، بیشترین همت خود را بر تعریف و راه‌اندازی زیرساخت‌های لازم لحاظ کرده و اساس عملکردهای انجام گرفته بر مبنای چشم‌انداز و ماموریت‌های این انجمن اجرایی شده است.

رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان فارس بیان کرد: برای کاهش زمان تلف شده، اعمال سریع بازخوردها و همچنین افزایش بهره‌وری، مدل فعالیت عملیاتی انجمن جوانان در حال حاضر بر اساس مدل Lean پیاده‌سازی شده است.

وی گفت: بر این پایه، ساختار تعریف شده به صورت سیکل‌های کوتاه مدت تحقیقات، ایده‌پردازی، ایجاد زیرساخت، عملیات، دریافت بازخورد و آنالیز بازخورد در نظر گرفته شده است.

هاشمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده تصریح کرد: بخش اول فعالیت‌ها شامل ایجاد زیرساخت‌های اولیه نظیر تدوین نسخه اولیه برنامه راهبردی، برگزاری جلسات اولیه با مسئولین جهت جذب حمایت‌های معنوی، همگام‌سازی هیئت رئیسه، تاسیس دفتر مرکزی و تجهیز، طراحی هویت سازمانی، تامین منابع انسانی و تامین منابع مالی اولیه بوده است.

وی بیان کرد: بخش دوم فعالیت شامل مجموعه عملکردهای لازم جهت آگاهی‌بخشی و توسعه شبکه در فاز اول بوده است از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به راه‌اندازی زیرساخت‌های ارتباطی نظیر وب سایت انجمن، حضور فعال انجمن در جوامع موثر اکوسیستم کارآفرینی استان، حمایت مادی و معنوی از همایش‌ها و نشست‌های مرتبط با کارآفرینی، معرفی انجمن در ارگان‌ها و سازمان‌ها و برگزاری جلسات اولیه جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری، شناسایی و ایجاد ارتباط با برخی از استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوآورانه استان و همچنین انجام تحقیق و پژوهش اولیه جهت عارضه‌یابی مشکلات موجود کسب و کارها اشاره کرد.
رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان فارس با اشاره به برنامه‌های آینده انجمن اظهار داشت: در گام‌های آتی انجمن جوانان در سه بخش فعالیت‌های عملیاتی خود را جهت اجرا در نظر گرفته است.

هاشمی بیان کرد: بخش اول برنامه‌ها در راستای ایجاد ثبات هر چه بیشتر انجمن در نظر گرفته شده است از جمله فعالیت‌های مد نظر می‌توان به ایجاد و توسعه ارتباطات بیشتر و نزدیک‌تر با مراکز خصوصی و دولتی، جذب کارآفرینان و مالکان جوان کسب و کارها جهت عضویت در انجمن و آغاز عضوگیری انجمن، تثبیت مالی انجمن و تعریف مدل‌های پایدار مالی جهت توسعه هر چه بهتر فعالیت انجمن و ایجاد ارتباطات انجمن با کسب و کارهای توسعه یافته و ارائه خدمات حمایتی انجمن به این دسته از کسب و کار اشاره کرد.

رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان فارس گفت: بخش دوم فعالیت‌های مورد نظر انجمن تلاش جهت تبدیل شدن به مرکز مورد اعتماد و محل رجوع جوانان کارآفرین خواهد بود.

وی افزود: این کار با توسعه شبکه‌سازی در حوزه‌های متخصصین، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و سایر بخش‌های تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی، توسعه ابزارهای آگاهی‌بخشی و تولید محتواهای مناسب و همچنین ارائه بسته‌های حمایتی هدفمند و مبتنی بر برنامه‌ریزی دقیق جهت تاثیرگذاری مثبت بر عملکرد کسب و کارهای حاضر انجام خواهد گرفت.

هاشمی گفت: بخش سوم فعالیت‌های آتی انجمن بر تبدیل شدن انجمن به محل رجوع سرمایه‌گذاران و متولیان امر کارآفرینی تمرکز دارد، این بخش نیز با توسعه شبکه متخصصین و سرمایه‌گذاران، تعریف استانداردهای لازم جهت آنالیز کسب و کارها و تعیین پارامترهای مرتبط با آنها جهت جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌های هدفمند جهت معرفی توانمندی‌های جوانان و ایجاد ارتباط مناسب میان جوانان خلاق و کارآفرین با شبکه‌های سرمایه‌گذاری انجام خواهد گرفت.





نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید