خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در این دانشگاه برنامه داریم موضوع دانش بنیانی را به دانشکده ها وارد کنیم تا فارغ التحصیلان و اساتید ارتباط نزدیک تری با موضوع دانش بنیانی داشته باشند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سیداحمد معتمدی در نشست با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این دانشگاه دارای برنامه راهبردی است که دستیابی به دانشگاه نسل سوم یکی از اولویت های این برنامه به شمار می رود.

وی افزود: با راه اندازی برج فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعداد شرکت های دانش بنیان فعال در این دانشگاه از ۱۰ شرکت به ۱۳۷ شرکت افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: درخواست استقرار شرکت های دانش بنیان در برج فناوری این دانشگاه روبه افزایش است و به دنبال طراحی مدل چابک برای جذب این شرکت ها هستیم.

معتمدی خاطرنشان کرد: در برج فناوری این دانشگاه، بانک ها به عنوان سرمایه گذاران ریسک پذیر و شرکت های خارجی مانند شرکت سامسونگ حضور دارند.

وی عنوان کرد: برنامه داریم موضوع دانش بنیانی را به دانشکده های این دانشگاه وارد کنیم تا فارغ التحصیلان و اساتید ارتباط نزدیک تری با موضوع دانش بنیانی داشته باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: ۷ دانشکده این دانشگاه فضای لازم برای فعالیت های دانش بنیانی را اختصاص داده اند و با کمک های دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش بینی می شود که طرح ورود مسئله دانش بنیانی به دانشکده های دانشگاه تا اردیبهشت ماه فعال شود.

معتمدی تاکید کرد: ظرفیت ساختمان معاونت پژوهشی این دانشگاه قرار است به برج فناوری این دانشگاه اختصاص داده شود که درحال مذاکره با شهرداری برای انجام امور اداری هستیم. امیداوریم طی ۶ ماه آینده ظرفیت برج فناوری این دانشگاه دو برابر شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید