خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره تجربیات بین المللی کارآفرینی روزپنجشنبه درآیینی با حضور شماری از مسئولان استانی و میهمانانی از کشورهای سوئد و تاجیکستان در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، دبیر علمی این جشنواره گفت: در این جشنواره یکروزه نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، استاد دانشگاه یونگ وپینگ سوئد و کاردار سفارت تاجیکستان در ایران سخنرانی کردند.
علی اکبر قاسمی افزود: سخنرانی با موضوع بازنگری مفهوم کارآفرینی، از ایجاد شغل تا حل مشکل جامعه توسط پدارم سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، راهکارهای ایجاد و توسعه یک جامعه کارآفرین توسط استاد دانشگاه یونگ وپینگ، بین المللی سازی استارتاپ ها توسط محمد رضا سعیدی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از جمله برنامه های این جشنواره بین المللی است.
وی ادامه داد: برگزاری پنل های تخصصی با موضوع های تبیین کارآفرینی زنان، چابکی دولت و ضرورت رشد استارتاپ ها، هتل های زنجیره و بازارهای تجاری، کارآفرینی، صنایع دستی درچرخه مدرن، چالش ها، فرصت های استان بوشهر، مدیریت بازاریابی و کارآفرینی مبتنی براقتصاد دانش بنیان، صیانت ازمحیط زیست و کارآفرینی در استان بوشهر و یک پنل تخصصی انگلیسی که توسط حسن دریس زاده ازکارشناسان پارک علم و فناوری استان بوشهر و توماس اندرسون استاد دانشگاه یونگ و پینگ برگزار می شود از برنامه های جانبی این جشنواره به شمار می رود.
قاسمی بیان کرد: آیین اختتامیه و تقدیر از برترین های این جشنواره عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید