خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار خراسان شمالی گفت: طرح هایی با هدف کارآفرینی در بخش های صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی برای مددجویان کمیته امداد در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمدعلی شجاعی در نشست مشترک با رییس کمیته امداد و مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: اگر چه کمک های ستادی کمیته امداد بسیار موثر است اما اگر به این کمک ها بسنده کنیم به این معنا بوده که دستگاه های اجرایی استان تعطیل هستند.

شجاعی، خراسان شمالی را دارای پتانسیل بالا در زمینه کارآفرینی دانست و افزود: نیروی انسانی، مدیران و مردم استان اهل کار  وتلاش هستند و می توانند از  در کنار هم طرح های پیشنهادی را عملیاتی کنند.

وی ایجاد اشتغال و درآمد پایدار را هدف غایی برنامه های پیش رو اعلام کرد و گفت: بیشترین مددجویان کمیته امداد افرادی هستند که در روستاها سکونت دارند به همین دلیل اولویت طرح های اشتغال را بر پایه توانمند سازی و به کارگیری این قشر خواهد بود.


کمیته امداد برکت انقلاب است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در ادامه کمیته امداد را یک اصل وجودی انقلاب دانست و گفت: نفس مسیحایی امام راحل آنقدر پر نفوذ بود که پس از چهل سال کمیته امداد همچنان مورد قبول و اطمینان مردم است.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی وظایف کمیته امداد را در دو بخش خلاصه کرد و افزود: کمیته امداد گاهی مسکن است و گاهی معالج، مهم این است که مددجویان ماهی گیری بیاموزند وخودشان صاحب کار ‌تولیدی شوند و دیگر به کسی وابستگی نداشته باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید