خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

از ابتدای امسال شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور 70 میلیارد ریال محصولات فناورانه فروخته و بیش از 30 میلیارد ریال خدمات فناوری ارائه کرده اند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر مرکز رشد فناوری نیشابور گفت: این مرکز با معرفی کارآفرینان خلاق بهمرکز رشد فناوری نیشابور70 میلیارد ریال محصول فروخت صندوق پژوهش فناوری خراسان رضوی و صندوق کارآفرینی امید جهت دریافت تسهیلات، زمینه را برای کاهش هرچه بیشتر هزینه های ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرده است.

علیرضا شیرازی افزود: ایجاد یک شغل پایدار در صنایع سنگین به طور میانگین 10 میلیارد ریال و در صنایع متوسط و کوچک سه میلیارد ریال هزینه دارد؛ در حالی که این هزینه در پارک ها و مراکز رشد فناوری تا 500 میلیون ریال کاهش می یابد.

وی ادامه داد: امسال شش شرکت فناوری در این مرکز پذیرش شده اند و هم اکنون 24 شرکت فناوری و دانش بنیان با زمینه اشتغالزایی برای 180 نفر زیر نظر این مرکز فعالیت می کند که از این تعداد 14 شرکت در مرکز رشد مستقر هستند.

مدیر مرکز رشد فناوری نیشابور گفت: این مرکز سالیانه برای حدود 40 نفر اشتغال پایدار ایجاد می کند و تاکنون 17 شرکت با ایجاد کسب و کار پایدار با موفقیت از دوره رشد این مرکز خارج شده اند و امسال سه واحد تحقیق و توسعه از واحدهای صنعتی شهرستان نیشابور نیز در این مرکز مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه بودجه مرکز رشد فناوری شهرستان نیشابور امسال با 25 درصد افزایش به 9 میلیارد ریال رسیده است، افزود: با امکانات و تسهیلاتی که فراهم شده، این مرکز از ابتدای تاسیس تاکنون در بیش از 10 نمایشگاه ملی شرکت کرده اما امسال به دلیل تحریم ها شرایط شرکت در نمایشگاه های خارجی برای این مرکز فراهم نشده است.

شیرازی افزود: حدود 200 شرکت دانش بنیان در استان خراسان رضوی وجود دارد و نیشابور پس از مشهد بیشترین تعداد شرکت های فناوری و دانش بنیان را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، همچنین نیشابور پس از کاشان دومین شهرستان غیر مرکز استان در کشور است که مجوز قطعی مرکز رشد فناوری را دریافت کرده است.

پارک علم و فناوری نیشابور از سال 1389 فعالیت تخصصی خود را شروع کرد و با تکمیل مجموعه ساختمانی و مجتمع کارگاهی خود ظرفیت پذیرشش را به 120 شرکت فناور با 600 متخصص شاغل افزایش داد.

مراکز رشد فناوری با ارائه خدمات حمایتی از ایجاد و توسعه حرفه‌های جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهای نوپای فعال در زمینه های مختلف فناوری پشتیبانی می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر