خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازارچه عرضه و فروش تولیدات دانشجویی تحت عنوان « چرتکه » عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه تبریز، مدیر کل اداره امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.


به گزارش کارآفرین ناب، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با فارس در تبریز با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: این بازارچه با هدف ایجاد فضای نشاط و امید در بین دانشجویان و همچنین با تاکید بر ترویج و توسعه کسب و کار و تقویت کارآفرینی دانشجویان و در راستای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه تبریز، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برپا شده است.

سجاد توحیدی تصریح کرد: برگزاری این بازارچه در راستای هدف گزاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و طرح تقسیم کار ملی برای جریان سازی در حوزه اشغال و کارآفرینی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی در خصوص لزوم برگزاری این بازارچه در دانشگاه خاطر نشان کرد: برگزاری این بازارچه در راستای هدف گزاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و طرح تقسیم کار ملی برای جریان سازی در حوزه اشغال و کارآفرینی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

توحیدی اضافه کرد: در این بازارچه 30 غرفه دانشجویی با موضوع های صنایع دستی، سوغات استان آذربایجان شرقی، ترویج گردشگری، هنرهای تجسمی و پوشش ایرانی و اسلامی برای بازدید علاقمندان ارایه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز تصریح کرد: این نمایشگاه  از 27 بهمن الی 7 اسفندماه سالجاری از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر در نگارخانه شهید آوینی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه برای بازدید دانشگاهیان دایر شده است.

به گفته وی بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» توسط کانون کارآفرینی دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می شود.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید