خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

"رویداد پیش شتابدهی رویش تِک" که از اوایل بهمن ماه آغار به کار کرده بود این روزها همچنان در حال برگزاری است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" که از از روز شنبه ۶ بهمن و از سوی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه شهید رجایی آغاز به کار کرده این روزها همچنان در حال برگزاری است و با حضور میهمانان و تیم‌های پذیرفته شده ادامه دارد.

طی این رویداد تاکنون کارگاه‌های آموزشی و کاربردی مختلفی از جمله شناخت گوهر وجود، خلق ایده، استارتاپ ناب و بوم ناب، اعتبارسنجی ایده و mvp ، امدادرسانی به خود، کارگاه تخصصی کشاورزی هوشمند، تفکر طراحی، خلق سنجه و سنجیدن و ارتباط مؤثر برگزار شده و در قالب نشست‌های متعدد جوانان موفق فعال در این عرصه به بازگویی تجربیات خود می‌پردازند.

همچنین در روز نهم این رویداد، در آکادمی یونیتک برای تیم‌های شرکت کننده فیلمی نمایش داده شد و توسط حاضرین و افراد با تجربه این حوزه تحلیل شد.

در ادامه این رویداد کارگاه‌های تنوع فرهنگی- تنوع پیشرفت، خلق برند، کاربرد اینترنت اشیا در انرژی، نحوه ارائه به سرمایه گذار، شبکه سازی و تیم سازی، تولید محتوا، دستیابی به بازار هدف، جذب سرمایه گذار و مسائل حقوقی استارتاپ ها برگزار خواهد شد.

رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" تا ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در محل کارخانه نوآوری "های وی" واقع درتهران اتوبان صیاد شیرازی، بالاتر از اتوبان صدر، گلزار جنوبی، ۱۲ متری ولیعصر، انتهای بن بست قائم ادامه دارد.

طبق اعلام روابط عمومی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، علاقه مندان می‌توانند جهت حضور در کارگاه‌ها به سایت اینترنتی مرکز رشد رویش به نشانی rooyesh.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس حاصل کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید