خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: نخستین بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویی از 30 بهمن تا 8 اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

به‌ گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، سید مجتبی واعظ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویی از 30 بهمن تا 8 اسفندماه جاری در شیراز اظهارداشت: در این بازارچه دانشجویی تولیدات دانشجویان دانشگاه شیراز و دانشجویان بین‌المللی مستقر در دانشگاه با برپایی بیش از 40 غرفه ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان درمدت برپایی این بازارچه محصول‌های تولیدی را در قالب هنری، کشاورزی، صنایع غذایی، زعفران، گیاهی، کارآفرینی، ورک شاپ، تغذیه و نیز صنایع دستی درمعرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری با همکاری دانشگاه شیراز، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی با هدف اشتغالزایی، کارفرینی فارغ التحصیلان و مهارت‌افزایی جامعه هدف این بازارچه دانشجویی را برپا می‌کند.

 واعظی تصریح کرد: در بازارچه بیش از 180 عنوان نشریه با موضوع‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ادبی،هنری، ورزشی و طنز ارائه می‌شود.

مدیر اجتماعی و علمی دانشگاه شیراز درادامه این نشست گفت: محصولات ارائه شده دانشجویان در این نمایشگاه باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه به کرامت انسانی عرضه می‌شود.

 محبوبه البرزی بیان داشت: تولیدات ارائه شده دانشجویان بین‌المللی کشور‌های همسایه که در دانشگاه شیراز مشغول تحصیل هستند در این بازارچه شامل محصولات هنری، صنایع دستی، مواد غذایی سنتی و سنگ‌های قیمی دست‌ساز است.

دبیر اجرایی بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویی نیز افزود: پس از فراخوان برپایی این نمایشگاه تولیدات بیش از 80 دانشجو مورد داوری قرار گرفت.

مهدی رجبی ادامه داد: در راستای آشنایی دانشجویان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با مهارت‌های اشتغال و مسائل اجتماعی، غرفه مشاوره فرهنگی و کارآفرینی از سوی اساتید راه‌اندازی می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید