خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان با محورهای بازارچه کارآفرینان و مولدان کسب و کار، رشته ها و مشاغل قابل احراز دانشگاه، کلینیک مشاوره و اشتغال و کارآفرینی، نمایشگاه مشاغل، نمایشگاه مشاغل خانگی و بومی، نمایشگاه عکس مشاغل و تولیدات مالتی مدیا در چابهار برگزار گردید.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار گردید.

چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع با حضور دکتر بروجردی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سالارزهی ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دکتر کردی مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان چابهار برگزار شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بیان داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با رسالت دانشگاه کارآفرین و مهارتی در سراسر استان گامی بزرگ در جهت ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان خود برداشته است. امروزه اصلی ترین شاخص کارآمدی دانشگاهها، توفیق یا عدم توفیق آنها در حل مسائل اقتصادی، ریشه کنی فقر، مهار تورم، توسعه اشتغال و رفاه اجتماعی است. به همین دلیل جهت گیری بسیاری از نهادهای آموزشی در دنیا به سمت ارائه ی تفسیری کارآفرینی، از دانش سوق یافته است.

وی گفت: اصطلاح دانشگاه کارآفرین نزدیک به دودهه است که وارد ادبیات دانشگاهی در جهان شده است. دانشگاه جامع علمی و کاربردی در سال های اخیر، تلاش کرده تا به عنوان نهادی پیشرو در جهت رشد نرخ اشتغال و توسعه ی کارآفرینی دانش آموختگان در کلیه ی کسب و کارهای مرتبط با رشته های تحصیلی خود، ماموریت های گسترده ای را به منظور همراستایی با سیاست های توسعه اشتغال در کشور، در دستور کار خود قرار داد.

سالارزهی اشاره کرد: توسعه آموزش های عالی علمی و کاربردی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه ی کارآفرینی، تربیت کاردان و تربیت دانش آموختگانی خلاق، نوآور، ترویج و اشاعه ی تفکر و روحیه کارآفرینی در نظام علمی و کاربردی(مدرسان، دانشجویان، دانش آموختگان، مدیران، مشاوران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه) از اهداف این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه جامع استان افزود: اختراعات دانشجویان در حوزه‌های گوناگون ازجمله الکترونیک و الکترومکانیک، صنایع‌دستی و هنری مانند حصیربافی، نقاشی و طراحی، سفالگری و پوشاک، محصولات باغی و زراعی، صنایع غذایی، محصولات دریایی، سنگ‌های قیمتی و جواهرات زینتی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی ازجمله دستاوردهای به نمایش گذاشته‌شده در این نمایشگاه هست.

وی اظهار داشت: امید است این تلاش ها بتواند گامی کوچک در راستای شناساندن ظرفیت های موجود به متقاضیان، معرفی کارآفرینان به جامعه علاقه مند و بهبود فضای اشتغال و توسعه کارآفرینی در کشور بردارد




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید