خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر‌کل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه در بخش اقتصاد حوزه زنان نیز ایجاد صندوق‌های خرد و کارآفرینی زنان را پیگیری کردیم گفت: تاکنون بالغ بر ۲۰۰ صندوق خرد و کارآفرینی ویژه بانوان در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

به گزارش کارآفرین ناب، فاطمه‌السادات حسینی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان در دهه فجر بالغ بر دو هزار برنامه برگزار کرد که در قالب 120 برنامه شاخص با عناوین آموزشی و پژوهشی، اجتماعی، اقتصادی و کارآفرینی، سلامت و بهداشت، فرهنگی و ورزشی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه تمام ادارات استان کرمان مشاور بانوان دارند که فعالیت‌های بانوان را پیگیری می‌کنند گفت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی زنان از طریق فضای مجازی با محوریت خانواده نیز دنبال می‌شود و از طریق مشاوران بانوان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر‌کل بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه در دهه فجر دوره آموزشی ویژه 300 دهیار زن و عضو شورای اسلامی روستا برگزار شد افزود: دوره آموزشی برای زنان استان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده نیز برگزار شد و در این طرح جامعه هدف ما تمام استان است.

وی با اشاره به اینکه طرح سفیران فرهنگی و مشاوره خانواده در کرمان با رویکرد مهارت‌های قبل از ازدواج آغاز به‌کار کرد خاطرنشان کرد: این طرح برای 18 هزار دانش‌آموز دختر پایه دهم استان کرمان در حال اجرا است و همزمان آموزش والدین را نیز پیگیری می‌کنیم که با تعامل بین دستگاهی اجرا می‌شود.

حسینی از تولید 12 مستند ویژه زنان استان کرمان برای معرفی زنان کارآفرین و زنان ایثارگر و انقلابی استان خبر داد و گفت: از این تعداد شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران 8 مستند را تولید کرده و مابقی آنها توسط شبکه پنج سیمای کرمان تولید شده است که تعدادی از آنها در ایام الله دهه فجر امسال پخش شد.

وی با بیان اینکه نشست زنان انقلابی و رزمنده دفاع مقدس استان کرمان نیز با حضور همسر شهید عماد مغنیه در کرمان برگزار شد افزود: در بخش اقتصاد حوزه زنان نیز ایجاد صندوق‌های خرد و کارآفرینی زنان را پیگیری کردیم و تاکنون بالغ بر 200 صندوق خرد و کارآفرینی ویژه بانوان در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

مدیر‌کل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه ایجاد خانه‌های مهارت ویژه زنان در استان در دست اقدام است تصریح کرد: مصوب شد که در هر شهرستان 5 خانه مهارت راه‌اندازی و به نام شهدای زن نام‌گذاری شود که در ایام الله دهه فجر تعدادی از آنها افتتاح شد.

وی با بیان اینکه طرح پیوند بین نسلی با همکاری شهرداری‌ها، منابع طبیعی، بنیاد شهید و معاونت عمرانی استانداری کرمان اجرا می‌شود گفت: در این طرح بوستان‌های فرهنگی به نام شهدای زن نام‌گذاری می‌شود و در این بوستان‌ها کاشت نهال توسط مادر شهید و یک دانشجو با هم انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه آغاز طرح توانمندسازی 800 زن سرپرست خانوار و بدسرپرست با رویکرد کسب و کار خانگی در حاشیه شهر کرمان از دهه فجر آغاز شده است افزود: در این طرح شناسایی تسهیل‌گران انجام شده و دوره آموزشی تسهیل‌گران برای اجرای طرح نیز برگزار شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید