خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برنامه یکشنبه گذشته «پایش» میزبان چهار کارآفرین نمونه کشوری بود که هر کدام داستان زندگی و شیوه کارآفرینی‌شان جذاب بود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، برنامه یکشنبه گذشته «پایش» میزبان چهار کارآفرین نمونه کشوری بود که هرکدام داستان زندگی و شیوه کارآفرینی‌شان جذاب بود.

یکی از این مهمان، علیرضا نبی  بود که اکنون دارای سه کارخانه بزرگ در کشور است که محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کنند.

این کارآفرین نمونه کشوری که زندگی بسیاری سختی در کودکی خود  تجربه کرده و حتی با کمک خیرین زندگی می‌کرده شب گذشته در برنامه «پایش» نکات جالبی درباره کارکنان و کارگران کارخانه خود گفت.

نبی در «پایش» درباره بیش از هزار نفری که در کارخانه‌های بزرگ او مشغول به فعالیت‌اند، گفت که شرط استخدام در کارخانه‌های او داشتن سوء پیشینه است.

این کارآفرین نمونه کشوری اضافه کرد: زنان و مردانی چرخ این کارخانه‌ها را می‌گردانند که جرمی در کارنامه زندگی آنها ثبت شده است.

مهمان برنامه «پایش» اضافه کرد که زندانیان جرایم عمد(عمدتا قتل و سرقت مسلحانه)، غیر عمد( عمدتا مهریه)، زنان سرپرست خانواده و معتادان بهبود یافته کارکنان و مدیران و متخصصان کارخانه‌های او را تشکیل می‌دهند.

این کارآفرین نمونه در بخشی دیگر از سخنانش خطاب به بینندگان «پایش» گفت: به جای استفاده از کالای خارجی از کالای ایرانی استفاده کنید و اگر کالای ایرانی کیفیت ندارد از کارخانه‌دار بالا بردن کیفیت را مطالبه کنید.

وی با انتقاد از کانون وکلا گفت: کارآفرینان مشکلات فراوانی برای وصول حقوق خود دارند.

این کارآفرین نمونه افزود: در بسیاری از مواقع به خاطر بالا بودن هزینه وکلا، کارآفرین برای احقاق خود از طرح دعوی منصرف می‌شود چرا که اصلا این هزینه برای او سودی ندارد.

نبی که همه کارکنان و کارگران کارخانه‌هایش را افراد با دارای سوپیشینه تشکیل می‌دهند، گفت: یکی از کارگران من فردی است که باید اعدام شود و یک قتل را انجام داده است زمانی که به وکیل رجوع کردم برای حل مشکل او وکیل درخواست ۳۰۰ میلیون تومان حق وکالت کرد و این فرد با کنایه گفته است اعدام شوم به صرفه‌تر است.

وی درباره گرانی مرغ و گوشت هم گفت: زمانی تصمیم گرفتیم که از گرجستان گوشت وارد کنیم ولی بعد متوجه شدیم که وارادت این گوشت دست یک عده‌ای خاص است که قدرت زیادی هم دارند به عبارتی گوشت هست اما مجوز نیست.

نبی خطاب به مردم گفت: گوشت کیلویی ۲۸ هزار تومان از رومانی خریداری می‎‌شود و تاجر باید آن را کیلویی حدود ۳۹ هزار تومان به سازمان امور دام بدهد و این سازمان هم باید قاعدتا کیلویی ۴۰ هزار تومان وارد بازار کند و به دست مصرف کننده برساند.

وی افزود: اینکه مردم این گوشت را کیلویی ۱۳۰ تومان می‌خرند به خاطر این است که مردم مطالبه نمی‌کنند. باید تشکل‌های مردم نهاد، رسانه‌ها و خود مردم دست به کار شوند و الا گرانی‌ها به همین شکل ادامه خواهد داشت.

برنامه پایش «پایش» کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که با هدف توسعه تولید ملی یک‌شنبه‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید