خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت:طرح جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی بهبهان از سوی وزارت علوم تایید شده است این طرح زمینه اشتغال دانش‌آموختگان و مهارت آفرینی آنان را فراهم می‌سازد.


به گزارش کارآفرین ناب، سید منصور سیدنژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) نبض علمی و فرهنگی شرق خوزستان است.

وی افزود: برای توسعه علمی و فرهنگی دانشجویان و منطقه برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است. برگزاری آزمون‌های فراگیر کشوری مانند آزمون دانشجویان دکتری و استخدامی در دانشگاه از جمله این اقدامات است.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی گفت: در راستای ماموریت‌های منطقه‌ای دانشگاه و تسهیل کار برای داوطلبان شرق خوزستان، برای نخستین بار آزمون استخدامی در بهبهان برگزار می شود.

 وی با اشاره به سیاست‌های دانشگاه در توسعه فضای ورزشی و امکانات رفاهی در دانشگاه گفت: زمین چمن مصنوعی ویژه برادران در وسعت 1200مترمربع با اعتباری بالغ بر500 میلیون تومان در همین راستا به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفت.

سیدنژاد بیان داشت:پیش از این زمین چمن مصنوعی ویژه خواهران نیز مورد بهره برداری قرار گرفته بود، صرفه‌جویی و استفاده‌ بهینه از منابع انرژی  همچنین اصلاح الگوی مصرف از دلایل انتخاب چمن مصنوعی بوده است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه همچنین به طرح جامع کارآفرینی دانشگاهی کشور توسط این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از نیازهای اصلی امروز دانشگاه‌ها است و می‌تواند نیاز کشور را برای تبدیل کردن دانشگاه‌های موجود به دانشگاه کارآفرین تامین کند.

وی بیان داشت: طرح جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی بهبهان از سوی وزارت علوم تایید شده است؛ این طرح زمینه اشتغال دانش‌آموختگان و مهارت آفرینی آنان را فراهم می‌سازد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید