خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم‌وفناوری استان اردبیل گفت: ۴۶ شرکت فعال در پارک علم‌وفناوری این استان در تلاش برای تجاری سازی محصولات خود هستند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب ابراهیم‌پور در دیدار با فعالان شرکت‌های فناور اردبیل تصریح کرد: با تجاری سازی محصولات شرکت‌های فناور و مستقر در پارک علم و فناوری استان زمینه اشتغال و رونق اقتصادی فراهم شده و می‌توان در صادرات و بازاریابی مناسب نیز موفق شد.

وی افزود: خوشبختانه برخی از شرکت‌های استان به مرحله تجاری سازی نیز دست یافته و یا با رساندن سطح محصولات تولیدی خود به حد ایده‌آل یا مورد انتظار از توانایی دستیابی به چنین ویژگی‌هایی برخوردارند.

 رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با ابراز امیدواری برای ارتقای توانمندی شرکت‌های فناور اردبیل برای افزایش صادرات، افزود: با شناسایی و حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان می‌توان زمینه‌ معرفی و برندسازی محصولات تولیدی را فراهم کرد.

وی بر ضرورت تداوم حمایت‌های مادی و معنوی از شرکت‌های فناور تاکید کرد و یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با انسجام مناسب برای موفقیت مضاعف این شرکت‌ها در تلاش باشند تا زمینه‌های کارآفرینی و جا افتادن بیشتر شرکت‌های دانش بنیان و فناور مهیا شود.

 ابراهیم‌پور اضافه کرد: با وجود اینکه فعالیت پارک‌های علم و فناور در کشور از سال ۶۹ آغاز شده بود، اما این موضوع در استان اردبیل دیرتر از سایر استان‌ها و در چهار سال اخیر شروع شد اما امیدواریم در این مدت کم به توسعه مدنظر دست یافته و زمینه بالندگی شرکت‌های فناور را فراهم نماییم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید