خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه، از برگزاری دوره‌ آموزشی طرح توانا با هدف آشنایی با راه‌های ایجاد کسب ‌و ‌کارهای نوآورانه برای دانشجویان استان خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه،  معصومه خان احمدی اعلام کرد: این طرح که از برنامه های ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توانمند سازی دانشجویان است توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از اول اسفند به مدت 2 هفته در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزارمی شود.
وی تصریح کرد: طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که در راستای ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب ‌و ‌کار و ملزومات آن طراحی شده است.
وی ادامه داد: این بسته آموزشی شامل 6 عنوان دوره آموزشی در قالب 50 ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌ و ‌کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب ‌و ‌کار و چالش‌ های آن در ایران و روش‌های تأمین‌ مالی به شرکت‌ کنندگان ارائه می‌شود.
خان احمدی افزود: بسته آموزشی توانا با توجه به محتوا بسیار خوب و اساتید مجربی که برای آن انتخاب شده اند می تواند نقش مهمی در ارتقا توانمندی های دانشجویان استان در راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه ایفا نماید.
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه این دوره ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) و دانش آموختگان دانشگاه های کرمانشاه است، گفت: امیدواریم با محتوای آموزشی در این دوره که شامل ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده، تهیه مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب وکار و امکان سنجی مالی اقتصادی طرح ها، بازار یابی و فروش، ارتقا توانمندی های شخصی و کار تیمی و ارتباطات و اصول مذاکره است دانشجویان دانش چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا بگیرند.
سهمیه استان کرمانشاه در این دوره آموزشی 70 نفر است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر