خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، با حضور معاون اداری و مالی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از دانشگاه تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، با حضور معاون اداری و مالی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده برگزار شد، غلامحسین حسینی‌نیا به‌عنوان رئیس دانشکده کارآفرینی معارفه و از زحمات محمدرضا زالی در زمان تصدی این سمت قدردانی به‌عمل آمد.
 رضا یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران در این مراسم با اشاره به برنامه راهبردی توسعه دانشگاه تهران که تأکید به سه محور بین‌المللی شدن، دانشگاه اخلاق‌‌مدار و دانشگاه کارآفرین دارد، رسالت و مأموریت دانشکده کارآفرینی را هم سو با یکی از محورهای اصلی دانشگاه دانست.
معاون اداری و مالی دانشگاه تهران افزود: «در جهان پرشتاب و تحول‌آفرین امروز، انسان و سرمایه انسانی نقش بسیار مهمی در گشایش تنگناها و تولید تکنولوژی‌های نوین داشته‌اند و هم‌چنین در رشد و توسعه کشورها نقش بسزایی دارند».
یزدانی فعالیت‌های کارآفرینانه و روحیه کارآفرینی را یکی از عوامل مهمی برشمرد که نقش بسیار اساسی در توسعه اقتصادی و صنعتی دارد و خاطر نشان کرد: «توسعه کارآفرینی در جهان ضمن فراهم ساختن زمینه‌های رشد اقتصادی، در حل مشکلات اساسی کشور از جمله بیکاری، فقر و حل مشکلات اجتماعی بسیار تعیین کننده است. تفکر من بر این است اگر ما بتوانیم در جامعه به بحث کارآفرینی به‌عنوان یک رویکرد فرهنگی توجه کنیم، می‌توانیم خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور بالا است و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مسئولان یک چالش تلقی می‌شود، بیان کرد: «سیاستگذاران کشور ما به‌دنبال یافتن راه‌حلی برای رفع معضل بیکاری هستند و تجربیات نشان می‌دهد، یکی از این راه حل‌ها گذر از مسأله کارجویی و کاریابی و فراهم ساختن زمینه‌های کارآفرینی در جامعه است. رفع بیکاری و تقویت کارآفرینی و حرکت به سمت توسعه کشور نیازمند تربیت نیروی کارآفرین و کارآمد است که بی شک این توانمندسازی بر عهده دانشکده کارآفرینی قرار گرفته است».
معاون اداری و مالی دانشگاه تهران در پایان سخنان خود از تلاش‌های  زالی، رئیس پیشین دانشکده به‌عنوان انسانی پرتلاش و با انگیزه قدردانی کرد وهم‌چنین به غلامحسین حسینی‌نیا به‌عنوان انسانی شریف، اخلاق‌مدار و توانمند تبریک گفت و برای وی در جهت پیشبرد امور دانشکده کارآفرینی آرزوی موفقیت کرد.
رئیس پیشین دانشکده کارآفرینی در بخش دیگری از این مراسم احداث ساختمان دانشکده کارآفرینی را به‌عنوان یکی از بزرگترین فعالیت‌های این دانشکده برشمرد. هم‌چنین در ادامه گزارشی از فعالیت‌ها، دستاوردها و ارتباطات دانشکده کارآفرینی ارائه کرد.
 غلامحسین حسینی‌نیا، رئیس جدید دانشکده کارآفرینی نیز گفت: «ادامه راه دانشکده با داشتن دستاوردهای ارزشمندی که طی یک دهه کسب کرده است، بسیار مشکل و حساس است».
وی افزود: من در ادامه فعالیت‌های ارزشمند رؤسای پیشین و با همکاری اعضای هیأت علمی و کارکنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در این برهه حساس کشور در عرصه کارآفرینی پیشرفت‌های لازم را به‌دست آوریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید