خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: امسال باید ۱۱۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شد اما تعداد اشتغالزایی‌های ایجاد شده در امسال ۱۱۳ هزار فرصت شغلی بود.

به گزارش کارآفرین ناب، محمدامین بابایی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد فعالیت بیش از 39 درصدی در بخش صنعت خراسان رضوی هستیم، همچنین 40 درصد از ساکنان خراسان رضوی در بخش خدمات مشغولند و سایر افراد نیز فعالیت خود را در بخش کشاورزی ادامه می‌دهند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تولید ناخالصی در بخش خدمات 61.4 درصد، در بخش صنعت 12 درصد، کشاورزی 15.7 درصد و ساختمان نیز 10.9 درصد است.

وی با اشاره به فعالیت و ارائه خدمات مشاوره کارآفرینی تصریح کرد: این امر از ابتدای دولت یازدهم و با محوریت کارآفرینی آغاز شده و تاکنون 17 مرکز مربوطه در استان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

بابایی با اشاره به وجود مشکلاتی برای کارگران ایرانی از جمله فعالیت کارگران خارجی به صورت غیرمجاز، ادامه داد: امسال شناسایی  2 هزار و 870 نیروی خارجی بدون مجوز صورت پذیرفت، همچنین 657 نفر از کارفرمایان متخلف به دادگاه معرفی شدند، برای بهبود شرایط نیز هزار و 358 نیروی ایرانی فعالیت خود را به جد آغاز کردند.

وی با اشاره به صدور هزار و 792 مجوز مستقل برای افراد بیان کرد: تاکنون صدور هزار و 108 مجوز پشتیبان مشاغل خانگی محقق شده است، امسال باید 110 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شد اما تعداد اشتغال‌زایی‌های ایجاد شده در امسال 113 هزار فرصت شغلی بود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر