خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: دانشگاه پیام نور همدان پیشروترین دانشگاه استان در زمینه کارآفرینی بوده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، صفی‌الله صفایی در آیین تکریم و معارفه ریاست جدید دانشگاه پیام نور اسدآباد اظهار داشت: در حوزه کارآفرینی، دانشگاه بوعلی سینا جزو 10 دانشگاه برتر کشوربوده و این در حالی است که دانشگاه پیام نور نسبت به تمامی‌ دانشگاه‌های سطح استان همدان در حوزه کار آفرینی جلوتر است.

وی‌ تصریح کرد:هفته آینده طرح انتخاب ایده با تعامل دانشگاه پیام نور وکارخانه سحر در همدان برگزار می‌شود که در راستای این طرح، شرکت سحر 10 میلیون تومان جایزه برای این طرح در نظر گرفته و نفرات اول این طرح استخدام این شرکت می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه استان همدان از نظر جمعیت رتبه شانزدهم استان‌ها را در سطح کشور داراست، ابراز کرد: دانشگاه پیام نور استان در حوزه آموزش رتبه اول را دارد و در حوزه فرهنگی نیز جزو رتبه های اول ودوم هستیم .

صفایی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان پایلوت برنامه‌های اجرایی است، اظهار داشت: هفته گذشته در جشنواره رویش کشوری که در گرگان برگزار شد پیام نور استان همدان 14 عنوان از جمله رتبه اول کانون قرآن کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جز دانشگاه‌هایی است که از نظر علمی روی آن حساب می‌شود، گفت: در گزینش و امتحانات و جذب رتبه‌ها، بهترین رتبه مربوط به دانشگاه پیام نور بوده و از 15 نفر اول آزمون وکالت ،8 نفر مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور بوده است .

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ها با کاهش دانشجو مواجه شده اند اما این در حالی است که دانشگاه پیام نور همدان با افزایش دانشجو روبروست.

صفایی گفت: دانشگاه پیام نور اسدآباد یکی از مراکز خوب ما بوده و با دارابودن هشت هزار متر مربع فضای آموزشی از جمله دانشگاه‌های پیام نور استان بوده که از فضای آموزشی بالایی برخوردار است.

وی همچنین از وجود 2300 متر مربع سالن ورزشی پیام نور اسدآباد خبر داد و گفت: سالن ورزشی پیام نور اسدآباد یکی از سالن‌های ورزشی انحصاری غرب کشور در بین دانشگاه های پیام نور به شمار می‌رود.

فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه با اشاره به وجود چندین دانشگاه مختلف از جمله دانشگاه پیام نور، علوم پزشکی، سیدجمال‌الدین، آزاد و غیره، در شهرستان اسدآباد با بیش از 5 هزار دانشجو افزود: شهرستان اسدآباد شهری دانشگاهی است که این امر برای توسعه این شهرستان از نقش موثر و منافع بسیاری برخوردار است.

کریم حمیدوند وجود دانشگاه‌ها را در این شهرستان یک فرصت دانست و تصریح کرد: رشته‌های مناسب در دانشگاه‌ها با توجه به وجود صنعت ذوب‌آهن در اسدآباد توسط دانشگاه‌ها باید بیشتر مد نظر قرار گرفته و از طریق این رشته‌ها در بحث کار آفرینی و اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل می‌توان گام‌های موثری را در سطح شهرستان برداشت.

وی با تاکید بر اینکه از توسعه و پیشرفت حمایت می‌کنیم اظهار داشت: مراکز دانشگاهی برای شهرستان نوعی فرصت است بنابراین باید این مراکز را تقویت کنیم.

گفتنی است، محمد امرایی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور اسدآباد معرفی و از خدمات شایسته رئیس سابق دانشگاه تقدیر و قدردانی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید