خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر جهادکشاورزی گفت : با توجه به فرصت ها و محدودیت های بخش کشاورزی، مهندسان باید سهم بیشتری در کارآفرینی کشور داشته باشند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمود حجتی در همایش تجلیل از مقام مهندس در سالن همایش های برج میلاد افزود: برخی مهندسان نمونه بخش کشاورزی با کارآفرینی خود در این بخش تحول ایجاد کرده اند و می توانند با استفاده از مهارت ها و دانش روزو همبستگی و پیوستی منجر به ارتقای این بخش شوند.
وی اظهار داشت: در صورتی که برای استفاده از ظرفیت های طبیعی کشور دانش بنیان و منطبق بر دانش روز و سازگار با محیط زیست عمل کنیم، محدودیتی در بکارگیری این منابع نخواهیم داشت.
وزیر جهادکشاورزی با اعلام اینکه در دوره گذار قرار داریم، افزود: در بحث دانش محور، علم و فناوری کردن کشاورزی در دهه‌های اخیر در دستور کار دولت و کشاورزان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با توجه به سرمایه گذاری های نظام مهندسی و تربیت نیروی انسانی امیدواریم شاهد دستاوردهای مهندسان بخش کشاورزی باشیم.
حجتی گفت: مهندسان کشاورزی در زمینه مهارت، علم و دانش تا جایی که می‌توانند باید روی خودشان کار کنند زیرا توانایی و ظرفیت انسان محدودیتی ندارد.
وی بر این باورست که توانایی و ظرفیت انسان محدودیتی ندارد و اگر ما محدود عمل می کنیم دلیلش به خودمان بر می گردد.
وی پرورش ماهی در دریا، توسعه کشت گلخانه ای، نژادهای پربازده و نشاکاری را از جمله ظرفیت هایی دانست که با بکارگیری این روش ها می توانیم
با آب کمتر بیشترین تولید را داشته باشیم.
گفتنی است، همایش ملی تجلیل از مقام مهندس و تبیین نقش علوم و دانش مهندسی کشاورزی امروز با حضور و سخنرانی مسئولان، کارشناسان و محققان کشاورزی در مرکز همایش های برج میلاد برپاست.
در این همایش برای نخستین بار از سرود نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، تلویزیون اینترنتی کشاورز پلاس و تابلوی مراکز خدمات غیردولتی کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رییس کمیسیون کشاورزی مجلس رونمایی و از تعدادی از مهندسان نمونه کشاورزی قدردانی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید