خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره توانمندسازی کارآفرینی روستایی جوانان کشور از ۷ اسفند با حضور معاون جوانان وزارت در روستای شیرکوه رحمت آباد رودبار برگزار می شود

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از کار خبرگزاری برنا، محمد علی قویدل شمامی دبیر سازمان مردم نهاد جوانان حافظان صلح زیتون با اعلام این خبر گفت : این دوره توانمندسازی با حضور یک نماینده از جوانان شبکه روستایی کارآفرینی سراسر کشور از ۷ تا ۹ اسفند با حضور مهندس تندگویان معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در روستای شیرکوه رحمت آباد رودبار برگزار خواهد شد.
وی افزود : از آنجایی که دبیرخانه کارآفرینی کشور در گیلان راه اندازی شده است ، میزبان این دوره روستایی هم در گیلان و در روستای شیرکوه یکی از روستاهایی که در کنار روستای اسطلخ جان اولین روستای بدون بیکار کشور قرار دارد ، است .
 
رئیس شورای مرکزی سازمان های مردم نهاد کشور گفت : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه هایی که به جوانان داشتند اهداف اصلی ما بازگشت جوانان به روستاها و ایجاد کسب و کار و اشتغال برای جوانان است. محمد علی قویدل گفت : هدف ما از برگزاری این دوره آن هم در روستا راه اندازی کسب و کار برای جوانان در روستاها و اتصال آنها به شبکه فروش محصولات است .
 
وی افزود : در نظر داریم روستا به روستا و با آموزش و توانمندسازی جوانان اشتغال پایدار و موثر را آغاز کنیم و در کنار آن ابزارهای نوین و امکانات پیشرفته را در روستا ها را اندازی کنیم.
 
دبیر شبکه کارآفرینی روستایی جوانان کشور گفت : تفاهم‌نامه‌ای با آموزشکده های فنی و حرفه ای داریم تا آموزش رایگان جوانان در حوزه های مختلف را داشته باشیم و پس از توانمند شدن در حوزه علمی بتوانند کسب و کاری مناسب در روستاها ایجاد کنند .
 
دبیرسازمان های مردم نهاد جوانان حافظان صلح زیتون گیلان از حمایت‌های مریم بخشی مدیرکل و اسماعیلی معاون جوانان در خصوص راه اندازی دبیرخانه کارآفرینی کشور در گیلان ، شمشادی مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان ، فاضل با زیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار ، بخشی زاده رئیس آموزشکده فنی رستم آباد و نوروزپور مشاور جوان استاندار بابت حمایت ها و زحماتشان تقدیر و تشکر کرد .
 
محمد علی قویدل گفت : امیدواریم در سال ۹۸ با کمک و حمایت دولت ، مجلس و بخصوص وزیر محترم و معاون فعال جوانان وزارت ، سازمان ملی جوانان از مجلس رای بگییرد و بار دیگر راه اندازی شود .
 
در این دوره توانمندسازی کارگاه های قوانین بیمه و کارآفرین ، مهارت های فردی و برندسازی کارآفرینان در حوزه روستایی ، کارآفرینی و گردشگری روستایی در حوزه دیجیتال، راه اندازی کسب و کار روستایی و آینده پژوهی شغلی جوانان توسط اساتید برجسته دانشگاهی و حوزه تجربی آموزش داده می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید