خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

«هم‌نت بانوان» توسط بنیاد نخبگان استان اصفهان و با همکاری موسسه آما و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 14 الی 16 اسفند ماه 1397 برگزار خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اصفهان، هم‌نت، رویداد کارآفرینی متمرکز بر حل مسأله بوده که در هم‌نت بانوان تلاش می‌شود قدرت بانوان در حل کارآفرینانه مسائل به نمایش گذاشته شود. لذا مخاطبان این رویداد افراد تحصیل کرده‌ای هستند که احساس می‌کنند دانش آنها می‌تواند مسأله‌ای از جامعه ایرانی یا جهانی را در قالب یک تجارت مرتفع نماید.

رویداد هم‌نت بانوان به این معنا نیست که صرفاً بانوان می‌توانند در آن شرکت کنند و ورود برای مردان نیز آزاد است. اما تفاوت این رویداد در این است که صرفاً بانوان می‌توانند ایده‌های خود را طرح نمایند و مردان می‌توانند در کار گروهی به ایده‌پردازان یاری رسانند.
این رویداد محدود به مسائل حوزه بانوان نیست و دایره‌ی مسائل آن باز است. اما به طور کلی هم‌نت برای نوآفرینانی صاحب مزیت است که خصوصیات زیر را داشته باشند:
نخست اینکه علاقه به راه اندازی تجارت دارند و صرفاً به دنبال حل مسأله نباشند و دوم اینکه توان، زمان و انگیزه لازم برای راه‌اندازی یک تجارت را داشته باشند. مسأله‌های این هم‌نت در فیلدهای مختلف آب، محیط زیست، بایو، نانو و پزشکی مطرح شده که در سایت اطلاع رسانی این رویداد درج شده است.
همچنین هم‌نت، دو پیش رویداد (اختیاری) به نام کندو دارد. در کندو یک مسأله عمومی را مبتنی بر تفکر طراحی اما به شکل جمعی حل می‌کنیم. رویداد کندو به عنوان پیش رویداد هم‌نت بانوان در تاریخ 25 بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 اسفندماه در مرکز نوآوری و فناوری آما (تهران) برگزار می‌گردد. هزینه شرکت در کندو 40 هزار تومان است.
هدف این کارگاه‌ها، حل خلاقانه مسأله به شیوه تفکر طراحی است و روند آنها اینگونه است: آشنایی با تفکر طراحی، تجربه همدلی و ایده‌پردازی برای حل مسأله، بیان مسأله توسط افراد شرکت کننده، تشکیل گروه‌های کوچک حول مسأله‌ها، آشنایی با مفهوم رفتار مشتری، طراحی بوم سفر مشتری ایده‌پردازی برای حل مسأله، بیان راه‌حل‌ها به گروه‌های دیگر و آشنایی با تجربه‌های موفق تجاری بانوان.
همچنین قبل از برگزاری این رویداد یک تفریح (fun) طراحی شده است و شرکت کنندگان می‌توانند پنج فیلم «Chef»، «The founder»، «Steve Jobs»، «The Intern» و «کافه ترانزیت» را مشاهده نموده و برای آن یک یادداشت به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.
شرکت کنندگان در یکی از این دو پیش رویداد، می‌توانند با دریافت کد تخفیف در رویداد هم‌نت بانوان به صورت رایگان ثبت‌نام کنند. هزینه شرکت در رویداد 120 هزار تومان است و رویداد برای کسانی که تا قبل از اسفند ثبت نام کنند و مشمولین جوایز بنیاد ملی نخبگان تخفیف ویژه دارد. ضمناً اقامت برای مهمانان اصفهان تقریباً رایگان است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک زیر مراجعه فرمایند:
http://hamnetevent.ir/women

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید