خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با حضور مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور چهارمین نمایشگاه دستاورد های زنان شهرستان قرچک در محل دائمی نمایشگاه‌ های قرچک افتتاح شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، چهارمین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای زنان و دختران شهرستان قرچک با حضور فریبا نظری مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور، خطیبی سرپرست فرمانداری، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام‌جمعه، محسن خرمی شریف شهردار، مشاور امور زنان و خانواده سازمان فنی حرفه‌ای و سایر مسؤولان این شهرستان افتتاح شد.

بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری قرچک در این مراسم گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته زن برگزار می‌شود تا دستاوردهای و تولیدات زنان کارآفرین قرچک به عرصه نمایش گذاشته شود.

وی گفت: از همه مسئولانی که زحمت کشیدند تا این نمایشگاه به بهره‌برداری ی برسد تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: این نمایشگاه در 30 غرفه در حوزه سفال، قالی و کلیم بافی، محصولات خانگی، معرق کاری، صنایع‌دستی، گل‌های کاشانه‌ای و زیورآلات و غیره به مدت 10روز دایر است.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه توانمندی دولت در شهرستان است که  دستاوردها و توانمندی بانوان قرچکی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم دستگاه‌های حمایتی به کمک مسؤولان  کشوری و استانی با پشتیبانی‌هایی که انجام می‌دهند در حوزه اشتغال زنان  کارآفرین به خودکفایی برسیم.

خطیبی تأکید کرد: حمایت از زنان کارآفرین در حوزه اشتغال و امور اقتصادی باعث می‌شود تا زنان سرپرست به خودکفایی اقتصادی برسد و نیاز به دستگاه‌های حمایتی کم  شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید