خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در راستای راه‌اندازی دبیرخانه ملی کارآفرینی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به گیلان سپرده شده بود، شبکه‌های تخصصی مرتبط با این حوزه را در گیلان فعال کردیم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، هاشم اسماعیلی در نشست خبری چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی‌کاپ گیلان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در ابتدای سال سعی کرد دبیرخانه‌هایی را در سطح استان‌ها راه‌اندازی کند که در این راستا دبیرخانه ملی کارآفرینی در گیلان فعال شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: این اداره کل نیز در این راستا دوره‌های توانمند‌سازی را برای جوانان برگزار کرده و کارآفرینان برتر نیز با حضور اساتید برجسته انتخاب شدند و تلاش کردیم که شبکه‌های تخصصی حوزه کارآفرینی را فعال کنیم.

وی به راه‌اندازی شبکه کسب و کار روستایی اشاره کرد و گفت: به‌زودی میزبان برخی سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه کسب و کار روستایی کشور هستیم و در این راستا دوره توانمندسازی را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان رودبار نظیر شیرکوه در برنامه داریم و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

اسماعیلی با اشاره به شناسایی جوانانی که علاقه‌مند به رشته جی‌کاپ هستند و می‌توانند از این راه به کسب و کار هم برسند و در آن مسیر موفق شوند اظهار داشت: دوره‌های توانمندسازی در حوزه رباتیک نیز به‌عنوان یک دوره ملی در وزارت ورزش و جوانان مصوب شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: در جریان برگزاری دوره‌های توانمندسازی مانند دوره جی کاپ و کسب و کار روستایی تلاش شد که برنامه توانمندسازی برخی جوانان و سازمان‌های مردم نهاد روستایی نیز برگزار شود تا حرکت آنان به سمت کارآفرینی تقویت شود.

اسماعیلی به جمع‌آوری اطلاعات نظیر جامعه مدرسان و برخی کارآفرینان کشوری اشاره کرد و گفت: در این راستا دوره ملی توانمندسازی جوانان کارآفرین کشور در چمخاله لنگرود نیز برگزار شد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تسهیلات دولتی می‌توان جهت بهبود فضای شغلی اقدام مناسبی داشت.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که در حوزه رباتیک نیز گام‌های مؤثری برداریم ابراز داشت: فراهم کردن فضاهایی که جوانان بتوانند آموزش‌های لازم را ببینند و در آن راستا هم شغل ایجاد کنند، بسیار حیاتی بوده و این اقدامات مناسب برای بهبود فضای کسب و کار باید انجام شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید