خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در استان خبر داد.

به گزارش کارآلفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، علی پهلوان در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در استان خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) پیشرفته در هتل تختی اهواز برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: 50 نفر از جوانان هلال احمر استان های خوزستان و ایلام به میزبانی خوزستان در حال اجراست.

پهلوان با اشاره به اینکه برنامه از یکشنبه پنجم اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود، ادامه داد: خودباوری و شناسایی توانمندی‌ها وعلایق، مفاهیم مقدماتی کارآفرینی، هدف گذاری، مسئولیت پذیری، شناخت محیط، نیازها، شناخت فرصت‌ها، ایده پردازی، عملیاتی کردن ایده، شناخت بازار، بازاریابی و تبلیغات، تیم سازی، فعالیت‌های تیمی و کارگروهی از جمله آموزش های ارائه شده در این دوره است.

وی در خصوص مدرسان و هدیتگران نیز گفت: تیم راهبر کاشف متشکل از تعدادی از استادان و کارآفرینان موفق کشور که دارای تجربه تأسیس، هدایت، راهبری و مدیریت کسب و کارهای متنوع در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی در کشور هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان آشنایی با فرایندهای راه اندازی کسب و کار، اعتبارسنجی مسأله، طراحی مدل کسب و کار، شناخت اکوسیستم استارتاپی، تأسیس و تدوین برنامه کسب و کار، روش های تأمین اعتبار کسب و کار و توجیه سرمایه گذار را از جمله مطالب ارائه شده در دوره دانست.

پهلوان از تیم بندی، ارائه طرح های کسب و کار، داوری این ایده ها و انتخاب ایده های برتر به عنوان برنامه های دیگر کارگاه نام برد.

وی خبر داد: پس از اتمام این دوره، کارگاه تربیت مربی کسب و کار و کارآفرینی با حضور برگزیدگان مرحله دوم بومینو برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان گفت: مرحله نخست کارگاه آموزش کارآفرینی بومینو از 12 بهمن سال جاری به مدت سه روز و با حضور 80 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید