خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ساختار واردات در کشور قوی‌تر از صادرات است و باید با این مشکل با استفاده از اقتصاد دانش‌بنیان مبارزه کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، سورنا ستاری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید بابایی و لشگری از افتخارات استان قزوین هستند که با اراده‌های آهنین، مسؤولیت‌پذیری، پاک‌دستی و شجاعت توانستند در پیروزی کشور در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کنند.

وی بیان کرد: باید این شهدا که الگوهای امروز جامعه هستند به جوانان شناسانده شوند تا جوانان از سیره و منش آنها درس بگیرند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های بزرگی مانند 100 هزار دانشجو و یک هزار و 500 عضو هیأت علمی دارد و می‌تواند در حوزه علم و فناوری پیشرفت‌های بسیاری به دست آورد.

این مسؤول یادآور شد: وقتی در ایجاد تولید محصولی یک خط تولید از خارج به داخل کشور وارد می‌شود، اسم آن کارخانه است، دیگر صنعت نیست.

وی ادامه داد: با ایجاد کارخانه‌ها نیاز به دانشجو و دانشگاه نیست ولی در راه‌اندازی صنعت به علم و فناوری نیازمند هستیم و براساس آن باید دانشجویان و نیروی انسانی تحصیل کرده تربیت شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بیان کرد: اگر بتوانیم نیروی انسانی را با آشنایی به علم و فناوری تربیت کنیم می‌توانیم اقتصاد یک جامعه را تغییر دهیم.

ستاری ابراز کرد: امروز همه می‌گویند چگونه برای دانشجویان شغل ایجاد کنیم در حالی که اگر محیط دانشگاه‌ها درست باشند این قشر می‌توانند ضمن کارآفرینی برای دیگران هم شغل ایجاد کنند.

این مسؤول با بیان اینکه اقتصاد نفتی باید به اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل شود، گفت: این اقتصاد در سال گذشته با 4 هزار و 200 شرکت توانسته 60 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند که اتفاق بزرگی بوده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید