خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور با اشاره به صدور ۲۸۰ میلیارد تومان ضمانت نامه تعاونی گفت: میزان تسهیلات صندوق با آورده کارآفرینان و تولیدکنندگان در مجموع منجر به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومان در کشور شده است

به گزارش کارآفرین ناب، مهدی حسین نژاد، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره صدور ضمانت نامه تعاونی گفت: این میزان از ضمانت نامه منجر به اخذ 600 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان شده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات صندوق با آورده کارآفرینان و تولید کنندگان در مجموع منجر به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومان در کشور شده است افزود: میزان تسهیلات صندوق با آورده کارآفرینان و تولیدکنندگان در مجموع منجر به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومان در کشور شده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به یکهزار و 500میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور افزود: صندوق ضمانت در بخش اشتغال روستایی و فراگیر ورود کرده و دولت تدبیر و امید نیز مجوز اختصاص 30 درصدی تسهیلات را به این تعاونی ها صادر کرده است.

وی اظهار داشت: پروژه هایی که وارد صندوق ضمانت می شوند از طریق علمی اعتبار سنجی شده و طرح هایی که احتمال شکست دارد به متقاضی و موسسات مالی بر اساس اسناد و مدارک اعلام می شود.

حسین نژاد به برنامه های سال آینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور اشاره کرد و افزود: 150 شرکت در سال آینده شکل خواهد گرفت و تعاونی و شرکت هایی که درون زا بوده را مورد حمایت بیشتری قرار می دهیم. دولت در بودجه سال98 برای این صندوق اعتباری را در نظر گرفته که به محض مشخص شدن این رقم، بودجه مورد نیاز تخصیص خواهد یافت.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با اشاره به راهکارهای گوناگون و ارائه خدمات متنوع برای جذب تعاونی ها گفت: با تغییر در اساسنامه و اخذ مجوزهای لازم از هیئت دولت و بانک مرکزی، ضمانت نامه های صندوق برای تعاونی ها و شرکت های تولیدی و کارآفرینان از اعتبار لازم در تمامی بانک ها برخوردار است.

حسین نژاد افزود: صندوق به جهت حمایت از مشاغل خرد امکان آن را فراهم کرده تا طرح های تعاونی با سقف5میلیارد ریال به صورت صد در صدی تضمین شود، البته باید به این نکته توجه داشت که در صندوق، اعتبارسنجی طرح ها از لحاظ توجیه اقتصادی و فنی ارجح بر افزایش آمار خواهد بود و اکنون در راستای کیفی سازی تعاونی ها، شرکت های خدمات ضمانت سرمایه گذاری تعاون با مشارکت صندوق، تأسیس شده تا با مشاوره های فنی و تخصصی، رشد شرکت های تعاونی را به همراه داشته باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید