خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و ۸۹ زن سرپرست خانوار در مناطق حاشیه نشین استان، توانمند شدند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، آذر صفایی نیا در مراسم  روز زن در یاسوج افزود: این امر با انعقاد تفاهم نامه بین وزارت کشور و سازمان فنی حرفه‌ای و با نظارت مستمر حوزه بانوان و خانواده استانداری انجام شد.

وی هدف از اجرای این طرح را آموزش مهارتی و تکمیل حلقه اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات زنان کارآفرین و عشایر استان نیز به منظور معرفی برند و کیفیت تولیدات و حمایت از تولیدات استان انجام شد.

صفایی نیا برگزاری دوره‌های کارآفرینی و کسب و کار پایدار برای دختران تحصیل کرده دانشگاهی بیکار، بررسی و پیگیری وضعیت زنان متقاضی راه اندازی کارهای تولیدی و هدایت آنان برای استفاده از ظرفیت تسهیلات را از دیگر فعالیتهای انجام شده در راستای توانمند سازی زنان استان عنوان کرد.

وی افزود: همچنین پیگیری طرح آب رسانی ۷۰۰ هکتار از اراضی شهرستان چرام در راستای اشتغال گسترده ۴۰۰ نفر از زنان مشغول در تعاونی روستایی زنان انجام شد.

صفایی نیا اظهار داشت: طرح محرومیت زدایی بخش زیلایی در شهرستان بویراحمد نیز در راستای برطرف کردن مشکلات زنان و دختران دهستان زیلایی با اعتبار ۲۷۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال انجام شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید