خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: سال آینده در همه استان‌ها باشگاه‌های کارآفرینی ایجاد خواهد شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، رحیم سرهنگی در افتتاحیه باشگاه کارآفرینی نوجوانان لرستان اظهار کرد: امسال 5 باشگاه در استان‌های لرستان، خوزستان، خراسان رضوی، مازندارن و گیلان به صورت پایلوت ایجاد شد اما سال آینده در 31 استان دیگر این باشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین سال 99 نیز در تمام شهرها باشگاه‌ها کارآفرینی شکل خواهند گرفت، افزود: مهمترین ویژگی این باشگاه‌ها این است که به صورت خودگردان و توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هدف از شکل گیری این باشگاه را تقویت کارآفرینان نسل آینده عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان در این کلاس‌ها یاد می‌گیرند که توانمندی‌های افراد کارآفرین را در خود ایجاد کنند، همچنین برای اینکه تنها یک کلاس درس ساده نباشد به صورت مداوم در یک بازه سال و نیمی دانش آموزان را آموزش می‌دهیم که منجر به تربیت افراد اهل تغییر و خط شکن خواهد شد.

سرهنگی با اشاره به اینکه کارآفرینی یک نوآوری و خلاقیت است، تصریح کرد: یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی این است که برای آینده کشور نسلی را تربیت کنیم که بتوانند روی پای خود بایستد؛ یعنی نه تنها روی مقوله اشتغال و تولید برای خود و اطرافیان تمرکز کند، بلکه منشا ارزش افزوده و برکت برای کشور باشد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید